Weird.... :\

• Onderwerp starter Onderwerp starter f4z0r
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

f4z0r

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
Hoi, ik heb laatst een printer gekocht bij Alternate, het gaat om de HP Deskjet 3325... Had m binnen, aangesloten (USB 2.0, en ja, heb de goede kabel), drivers geïnstalleerd, wilde iets uitprinten... Werkte allemaal perfect, tot een paar dagen terug :(.

Als ik een plaatje (meerdere kleuren) uit wil printen, print ie 1 of 2 'regels', en stopt ongeveer 10 seconden, gaat vervolgens weer door, 1 of 2 'regels', en stopt weer :confused:... En zo door totdat ie *EINDELIJK* uitgeprint is...
Met alleen zwarte tekst heb ik dit niet.... :8-0:

De kleuren-cartridge zit er goed in ;)

Heeft iemand dit probleem ook?
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Greetz, f4z0r... :o

Het lijkt erop alsof je PC te weinig resources heeft om de printjob achter elkaar uit te voeren.

Misschien iets geinstalleerd met spyware erin?
Scan je PC es met een spywarescanner (bijvoorbeeld adaware) op de aanwezigheid van spyware. Misschien "vreet" dat resources weg.

Check ook even via MSConfig of je niet teveel tegelijkertijd met je windows op laat starten.

Hoi, als eerste: bedankt voor je reactie.

2: ik heb alle Spyware eruit gehaald *het waren alleen COOKIES*... Printer flipt nog steeds... :(

3: hoe kom ik in MSconfig, via Start, Uitvoeren doet ie t niet... Bijlage is de screenshot...
Ik heb Win2k (Windows 2000), dus misschien moet je iets anders intypen dan 'MSconfig' ??

Greetz, Nick

Bijlagen

• msconfig.jpg
    msconfig.jpg
    13,3 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
beste f4z0r

this is benny speaking;)

het lijkt er weer op dat je zoals altijd (just like me) weer window opnieuw moet instaleren hoe krijgen we dat voor elkaar> missen er bestandjes> buffer underrun> cpu die ineens 50 graaie word:S> altijd wel wat:D

lolll

nouw succes m8

Geplaatst door THE_BENNY_BOY
beste f4z0r

this is benny speaking;)

het lijkt er weer op dat je zoals altijd (just like me) weer window opnieuw moet instaleren hoe krijgen we dat voor elkaar> missen er bestandjes> buffer underrun> cpu die ineens 50 graaie word:S> altijd wel wat:D

lolll

nouw succes m8

Nee Benny *battyboy =)* dat is het niet....

En wat zei ik nou--> serieuze reactie Benny :evil:"

:D

bloedje seriues:O

enne ik heb geen zere neus:D

dat msconfig is het beste met windows opnieuw instaleren en dan heb je de printer gelijk ook weer goed -->> voor paar maandjes:P en het ruimt ook de pc weer lekker op:D

Benny!!!!!!

Ik ga Windows NIET WEEEEEER opnieuw erop zetten :D

battyboy :o

wrom niet:D

je hebt het al zo vaak gedaan dan kan deze ene keer derook bij.. doe dan gelijk windows xp pro ofzo iets:D
als je toch bezig ben doe het dan gelijk goedie eej:P

Volgens de HP site, zou het aan foutieve wachtrij instellingen kunnen liggen, verander die eens misschien geeft dat het gewenste resultaat.
Wat ook een aantal keren terugkomt op de site, dat deze printer erg gevoelig is voor statische electriciteit, dus zijn je printer en pc wel aangesloten op een geaard stopcontact???

Weet het niet 100% zeker maar in Win2000(pro) heb je dacht ik geen beschikking over MSConfig.
Sorry wist niet dat je dat OS draait. Dan maar kijken wat er allemaal in je systray staat.
Deze drie die hieronder staan kun je bijvoorbeeld via de software uitzetten omdat direct opstarten met windows onnodig is.
- realplayer startcenter
- quicktime
- MSOffice fastfind (staat in je opstarten in startmenu en vreet resources)

Zo zijn er nog wel meer die meestarten als je tijdens/na installatie niet instelt dat je dat niet wilt. Zo heb je binnen no time een systray vol met troep en minder resources vrij dan nodig is. Als je niet weet wat het is kan je dat meestal via deze site wel terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan