Wek internet geen dataverkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeboem

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
wel internet geen data verkeer

Hoi,
Ik heb voor een poos terug bij iemand adsl aangelegt.
Dit is allemaal verder goed verlopen zover ik weet.
Deze persoon heeft isdn en een speedtouch 610i.
Bij het installeren is inpreciepe alles goed gegaan.
De modem werkt want zo gauw de modem in logt gaan alle 3 lampje's groen branden. Bij het installeren was er alleen 1 probleempje hij gaf aan dat er wel internet was maar geen data verkeer mogelijk. Dus als ik nu met internet explorer een pagina open krijg ik een melding: 'deze zoek pagina kan niet worden geopend'
Ik heb in totaal een goeie week aan de telefoon gehangen met kpn en planet. Maar planet zegt ligt aan kpn en de kpn zegt weer ligt aan planet en wordt telkens van het hek naar de dam gestuurt. Maar hij heeft dus nog steeds geen internet. Weet iemand wat dit kan zijn???? Want ik snap er zo langzamerhand geen biet meer van.

alvast bedankt
greetz jeboem

Laatst bewerkt:
je zou eens in de instellingen van je internetverbinding moeten kijken want daar zou het ook aan kunnen ligeen ik had precies hetzelfde probleem als jou

En wat heb jij precies veranderd dan? Want ik heb alle internet instelling al tig keer doorgelopen met de helpdesk

Heb je een firwall actief ?
Met welk besturingsprogramma werkt die persoon ?
Je lynesinc lampje brandt dus ook ?
Krijg je wel een IP adres ?

Ik heb alles compleet verwijderd, virus scanner, firewall.
Interne firewall xp ook uitgezet.
Besturings systeem is xp.
Het type adsl wat hij heeft is ADSL-time ofzo iets.
dus de speedtouch werkt als een soort modem geloof ik. De modem logt ook goed in met de gebruiksnaam enz want als ik iets aan de gebruikersnaam verander kan hij niet meer inbellen.
Dus inpreciepe werkt het goed.
Dus als de modem op het internet zit branden alle 3 lampjes groen.

Moest ook van de helpdesk een tracert uitvoeren en kreeg toen 1 * bij hop 3. Wat dat in houdt weet ik niet maar toen verviel de telefoon verbinding zomaar en ben sinds dien geen steek verder gekomen

ADSL-Time ? Via welke provider loopt dit ?

Kun je eens een uitdraai posten van het volgende commanado:ipconfig /all (dit moet je in dos ingeven)

Ja zal ik morgen ff doen...maar dat klopt allemaal wel weet wel voor 100%. zeker

greetz Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan