Wel administrator maar geen beheerder rechten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sapr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sapr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Beste Helpmij forum,

Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht, de HP Pavilion Dv6 met windows 7 als OS erop. Ik heb al vanaf het begin last van het volgende probleem. De laptop maakt draadloos internetverbinding met mijn modem. Nu gaat dat vaak prima voor 10 minuten, maar dan kan het zo opeens zijn dat de computer ineens geen internet-verbinding meer heeft. Soms kan ik een paar uur op de computer zitten zonder problemen en soms is het al raak na een paar minuten. Dan probeer ik weer verbinding te maken, soms lukt dat soms ook niet. Dit is uiteraard erg vervelend aangezien ik gewoon ongestoord op het internet wil kunnen zitten zonder deze onderbrekingen.

Ik had bedacht dat dit wellicht iets te maken had met de drivers van mijn computer. Dus ik ging naar Apparaatbeheer om te kijken welke driver ik nodig heb en wanneer de laatste update was. Nu heb ik dus het volgende probleem. Ik kan niet in apparaatbeheer vanwege het volgende: Plaatje probleem. Alwel, Windows 7 zegt dat ik geen beheerder ben terwijl ik de enige gebruiker ben op deze computer en er bij gebreukersaccount staat dat ik een administrator ben.

Mijn vraag is dus: Hoe kom ik wel in het apparaatbeheer? En hoe gaat de computer dit enige account wel als beheerder zien. Alvast bedankt!

Hooi,
Je moet naar : uitvoeren/typ: control userpasswords2/OK/dan kies je je naam /eigenschappen/groepslidmaatschap/kies voor adminstrator.
Succes..:thumb:

Hee Jongens,

bedankt voor de reactie, echter werken allebei de suggesties niet voor mijn probleem. Als ik uitvoeren gebruik dan gebeurd er helemaal niks nadat ik het invoer.

En ik probeer Harry Snor's tutorial te volgen, het ziet er bij mij echter allemaal zo anders uit en er staat ook niet hetzelfde dat ik het niet kan volgen. Iemand nog andere ideeen? Moet ik misschien nog meer informatie geven?

Volgens mij heb je een infectie opgelopen, die het verhindert van dergelijke dingen te openen.
Is dit het enige dat je niet meer kan openen of zijn er nog andere problemen?

Voorzover ik weet is dat het enige dat ik niet kan openen. Ik zal de virusscan in dat geval maar eens grondig aanzetten. Kijken of het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan