Wel berichtkop in bovenste venster, maar geen inhoud te lezen in OE.

Status
Niet open voor verdere reacties.

robverment

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2002
Berichten
19
Hallo,
Een kennis van mij heeft 't volgende probleem:
Configuratie: Medion laptop (nieuwste), Windows XP Home SP2, emailprogramma: Outlook Express. Internetprovider: KPNplanet (bellen+internetten).
Ontvangt van "mede-KPNplanet gebruiker" wel de email, maar krijgt in OE alleen de berichtkoppen te zien (in het bovenste scherm dus), en niet de inhoud eronder. Bij het openen van de mail ook: geen inhoud (waarin overigens totaal geen plaatjes o.i.d. staan, zuiver en alleen tekst). Hij heeft daarnaast een G-mail account. Daarin krijgt hij deze mailtjes wel normaal door. Ook als ik (PC, W XP Home SP2, XS4ALL, Thunderbird) deze mailtjes naar hem doorstuur, krijgt hij ze volledig te zien..!
Wat kan hier aan de hand zijn en hoe dit op te lossen??!
Op dit moment: :evil: Zou leuk zijn als 't weer :thumb: wordt...
Groet,
Roberto.
 
Beeld->Huidige weergave->Huidige weergave aanpassen
In tweede invoervenster Weergave Bewerken aanklikken en kiezen voor Berichten weergeven (Zij bijlage)
Joop
 

Bijlagen

  • Bericht.jpg
    Bericht.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 94
Bedankt voor je antwoord. Ik zal het nachecken bij hem.
Vraag me trouwens af, of dit oplossing geeft, want andere emailtjes ontvangt hij wel normaal en leesbaar (met inhoud) in Outlook Express...
Groet,
Rob.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Outlook express probleem niet opgelost.

Jepewe,
bedankt voor je antwoord, maar dit is m.i. niet de oplossing van het probleem; immers, mailtjes van andere afzenders kan hij wel normaal volledig inzien.
Hoe nu?! Is iemand anders deze situatie ook tegengekomen en hoe dit op te lossen?
Bvb dank voor hersenkraken!
:cool: , Roberto.
 
Er moet ergens een instelling zijn waar de berichtweergave wordt onderdrukt maar de headerweergave niet en dat dan alleen voor planetmail. Er zou een regel gebruikt kunnen zijn. Deze vind je in extra->berichtregels. Ook kan je kijken in beeld->indeling of daar alles juist staat. Een ding is zeker: Outlook Express kan zoiets niet zelf verzinnen!
Succ6
Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan