wel email geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

poowoo

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2015
Sinds gisteren een probleem,
ik kan wel email versturen en ontvangen draadloos en met de kabel aangesloten op laptop, maar kan niet op internet niet via de kabel ook niet draadloos.
Heb systeemherstel geprobeerd dat helpt niet, bij de netwerkadapters staan geen vraagtekens, heb wel draadloos internet op mijn telefoon.
Wat kan het probleem zijn?

Het probleem heb je net uitgelegd, dus dat is al bekend ;)

Wat gebeurd er als Internet Explorer opent? Of gebruik je een andere browser? Krijg je dan een foutmelding of zo?

Ik gebruik Chome als ik op de snelkoppeling klik dan opent chrome niet snelkoppeling flikkert even verder gebeurt er niets, heb ook de twee netwerkadapters uit en weer ingeschakeld ook geen resultaat

Dacht eerst dat het misschien de netwerkkaart kaart is maar er staan twee adapters in app beheer de lan en de wifi

Eerst wat extra anti-malware zaken doen, zie deze link
Werkt het daarna nog niet, dan eens doen wat Edmoor als tip geeft: Kijk of je het probleem ook met Internet Explorer hebt.

Tijs.

Eerst wat extra anti-malware zaken doen, zie deze link
Werkt het daarna nog niet, dan eens doen wat Edmoor als tip geeft: Kijk of je het probleem ook met Internet Explorer hebt.

Tijs.[/QUO
Had Internet Explorer gelukkig nog op harde schijf staan,daar opnieuw Google Chrome gedownload en geïnstalleerd alles lijkt weer normaal te werken,even afwachten.

Zou mooi zijn, maar evengoed zou ik die malware-tests en -reparaties doen....

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan