wel/geen internet verbinding @home

Status
Niet open voor verdere reacties.

gr@ce

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Mijn internet verbinding is hopeloos de laatste week. Ik las in de topic van Marie, en ben er een beetje van geschrokken, want mijn probleem lijkt verdacht veel op die van haar :(

De laatste week valt mijn verbinding weg, gewoon tijdens het netten. Of ik nu achter mijn pc zit of niet dat maakt niet uit. Doe ik helemaal niets dan heb ik, als ik geluk heb, met een minuut of 15 weer verbinding. Als ik mijn pc opnieuw opstart heb ik direct weer verbinding. De lampjes op de modem blijven vrolijk branden, dus daar lijkt niets mis mee te zijn. Ik heb al gebeld met de helpdesk, deze vertelde mij dat bij hun een onjuist modem in het systeem stond, wat dit probleem zou veroorzaken. Hun administratie is ondertussen weer op orde, maar het probleem is er nog steeds :(
Nou kreeg ik vanavond een melding van msn, dat ie vanwege proxy of firewall niet aanmelden kon. @home werkt niet meer met proxy, dus dat kan het dan toch niet wezen?? Voor de zekerheid heb ik zonelarm gedeïnstaleerd, en ben toen weer gaan surfen. Na een minuut of 10 viel de verbinding weer weg. (zonealarm staat er nu weer op)

Voor zover heb ik niets veranderd aan de instellingen en is dit probleem plots ontstaan.

Iemand nog ideeen of tips???????? Dit is echt waardeloos zo, ik moet eerst opnieuw opstarten voor ik dit bericht posten kan :(

(btw ik heb dus @home breedband en w98)

----------------

Greetzz Gr@ce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan