wel/geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lordll

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hey mensen,

Ik heb een probleempje, mijn internet doet sinds een week gek:shocked:, volgens mijn computer heb ik gewoon internet maar als ik de browser (chrome, explorer of firefox) open krijg en naar een website wil gaan krijg ik een melding dat de site offline is.:mad:
Als ik vervolgens bij apparaat-beheer mijn draadloze netwerk kaart uit en aan zet heb ik wel gewoon weer internet maar zodra ik de browser sluit of een tijdje niet aan het 'surfen' ben heb ik weer hetzelfde probleem.:eek: Iemand een oplossing?

Alvast bedankt,:thumb:
Lordll

Probleem is opgelost, lag een een programma dat ik gebruikte (Hamachi) dat maakt een online verbinding die eruit ziet als LAN en mijn pc koos die telkens, gewoon ff uitgezet nu geen probleem meer

Laatst bewerkt:
Ey kleine verandering, heb de post hieronder ook gelezen en ipconfig /.... werkt niet (wist wel cashe maar nog steeds zelfde probleem).

Ja ik heb draadloos internet, ik heb de router net gereset en voorlopig heb ik gewoon internet zonder problemen. Dus hopelijk heeft dat het probleem opgelost maar als antwoord op jou vraag: Ik zit recht boven op het internet, de router hangt in de hal en ik zit in de kamer erboven.

EDIT: ik had een programaatje genaamd hamachi aanstaan, die maakt een online lan verbinding met mensen die ook hamachi gebruiken zodat je kunt lannen zonder 'online' te moeten. Uitgezet en werkte weer prima ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan