Dit is het laatste wat ik nog zou weten. Dit staat in de readme file op de installatie cd.
4) SLECHTE BEELDKWALITEIT - Als je grafische kaart anti-aliasing ondersteunt, kun je de beeldkwaliteit van de 3D-rendering in Sjakie en de Chocoladefabriek verbeteren door deze functie in te schakelen.
Normaal gesproken doe je dit in het gedeelte '3D' dat je bereikt via de knop 'Geavanceerd' op de tab 'Instellingen' in 'Eigenschappen voor
beeldscherm'. Schakel de optie 'Toepassingsgebonden' uit en schakel anti-aliasing in. Raadpleeg de documentatie van je grafische kaart voor
meer details. Onthoud dat op sommige computers de functie anti-aliasing een tegengesteld effect kan hebben op de render-prestaties.
2) SOMS WORDEN DE FILMPJES EN HET GELUID ERG SNEL AFGESPEELD -- Er bestaan een paar zeldzame combinaties van geluidskaart, stuurprogramma (driver) en besturingssysteem, die tot gevolg hebben dat filmpjes en het bijbehorende geluid te snel worden afgespeeld. Sluit het programma af als dit gebeurt. Klik op het Startmenu, klik op Instellingen, klik op Configuratiescherm. Dubbelklik op het icoontje "Geluiden en audioapparaten". Klik op het tabblad "Audio" en klik vervolgens op "Geavanceerd"
onder "Afspelen van geluid". Klik op het tabblad "Prestaties". Als de hardwareversnelling staat ingesteld op "Geen," verschuif je de knop naar "Maximaal". Als je hardwareversnelling niet op "Geen" staat, zet je hem op "Geen". Sluit
alle vensters en start SJAKIE EN DE CHOCOLADEFABRIEK opnieuw op. Hiermee moet het versnelde afspelen verholpen zijn.
Als dit allemaal niet helpt zou ik het ook niet meer weten. Het is in ieder geval wel een spel waar je een poos zoet mee bent. Als het je uieindelijk wel lukt geef je oplossing door, zodat een ander misschien verder geholpen is ( en ik ben ook nieuwsgierig!!)