Ik heb problemen met het afspelen van filmpjes die ik heb gemaakt met mijn Kodak fototoestel. Deze filmpjes zijn (.mov) bestanden. In de VLC media player kan ik deze filmpjes wel afspelen, maar ik wil ze graag bewerken in windows movie maker. In movie maker krijg ik geen beeld te zien, alleen maar geluid. Dit gebeurd ook als ik dit bestand afspeel via windows media player. Ik krijg dan de melding ( Het bestand dat u probeert af te spelen, heeft een extensie (.mov) die niet overeenkomt met de bestandsindeling. Afspreken van het bestand kan resulteren in onverwacht gedrag.) Ik heb geprobeerd om de bestanden om te zetten in AVI via het programma Foxtab AVI COnventer. Nu de bestanden AVI zijn, kan ik ze nog steeds niet afspelen via windows media player of windows movie maker. Nog steeds hoor ik geluid , maar geen beeld erbij.
Ik hoop dat iemand een idee heeft hoe ik dit het beste kan oplossen, zodat ik mijn filmpjes kan bewerken en via windows media player kan afspelen.
Met vriendelijke groet,
Debbie
Ik hoop dat iemand een idee heeft hoe ik dit het beste kan oplossen, zodat ik mijn filmpjes kan bewerken en via windows media player kan afspelen.
Met vriendelijke groet,
Debbie