wel geluid, maar geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimKo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
hoi!
ik heb sinds gisteren een probleempje met het geluid. heel raar is, dat volgens het speakertje rechtsonder in het scherm wel geluid is als ik iets afspeel. dus je ziet dat groene lijntje wel omhoog en omlaag gaan, maar ik zelf hoor geen geluid:confused:
(ja, de luidsprekers staan aan, nieuwste drivers heb ik al, computer herkent de geluidskaart)
ik heb het ook al geprobeerd om gewoon vanaf het moederbord geluid te krijgen maar ook geen resultaat.
ik weet niet precies welke geluidskaart ik heb maar het is van het merk: creative Audigy2.

Check eens of je behalve daar bij het speakertje, je niet toevallig het geluid van je media speler hebt geblokkeerd, of heb je ook geen windows geluiden?
Check vervolgens eens of je geluid hebt met een andere speaker/koptelefoon? Dan weet je in ieder geval waar je het probleem moet zoeken, in de pc of in de boxjes. Of gaat het hier om een laptop/pc met ingebouwde speakers?

hey,
bedankt voor je snelle reactie. ik heb het al met een andere koptelefoon geprobeerd, alleen werkt die op usb, maar die werkt wel goed. ik heb ook geen windows geluiden. en geluid uit het voorpaneel doet het ook niet. ik heb het daar ook geprobeerd met een koptelefoon, niet op usb, heb het geluid op zn hardst gezet, dan krijg ik een zoort van gezoem te horen. dus bv je klikt op dat speakertje, dan krijg je normaliter een soort van pling geluid te horen. maar ik krijg dan op dat moment een gezoem.

Hmm, als beide aansluitingen aan de voorkant het niet doen, maar de usb wel, gok ik dat er een probleem is met de aansluiting daar. Wat dit is zou ik echter niet weten. Wellicht iemand anders?
Het zou ook nog kunnen dat je ergens hebt ingesteld dat je geluid alleen over USB, en niet over andere aansluitingen mag. Of en hoe dat kan zou ik echter niet weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan