wel ifi verbinding maargeen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lejonnn

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2013
Hallo,

ik kamp met het volgende probleem: Ik heb en probleem met wofi. Ik ben gister thuisgekomen van vakantie & ineens doet het Wifi het niet meer op mijn telefoon? Voor de vakantie deed allesmhet gewoon goed.. Mijn ouders hebben wel gewoon Wifi thuis behalve ik. Ik heb de router al een keer gereset en aan en uit gezet maarmdat hielp niet. Ik heb een KPN experia box

Controleer eens met welk netwerk je Wifi verbinding wil maken.
Dit moet uiteraard je thuisnetwerk zijn.

jaa dat weet ik wel. Hij geeft verbonden aan maar ik kan niks. niet inertnetten niet whatsappen niks

Gooi het wifi netwerk weg in je telefoon ("Vergeet netwerk" of vergelijkbare actie) en verbind eens opnieuw?

Tijs.

KPN experia box is bagger, wij hebben een H220N box en hebben periodes dat hij 1 keer per week gereset moet worden om hetzelfde probleem of een andere.

Dus resetten maar :)

KPN experia box is bagger, wij hebben een H220N box en hebben periodes dat hij 1 keer per week gereset moet worden om hetzelfde probleem of een andere.

Dus resetten maar :)
ja die heb ik ook, maar we hebben al gereset maar werkt nog steeds niet?

Welke telefoon heb je?
Gebruiksaanwijzing al geraadpleegd om Netwerk te vinden en te verwijderen.
Kijk eens bij je instellingen.

Htc one S, ik weet wel hoe ik WIFI opnieuw instel maar dat werkt ook niet

Je hebt de router gereset.

Vind je telefoon het netwerk helemaal niet?

Of geen toegang?

Kijk mijn telefoon vind de wifi wel, hij verbind ook, als er verbonden staat en ik il wat doen waar je internet voor nodig heb doet die het niet

Als alles niet mocht werken zou ik een fabrieks reset op het KPN kastje doen.

Aangezien je bijna niks kan instellen in de router is het ook geen grote opgave om hem opnieuw in te stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan