Wel internet connectie, geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wranche

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
hoi,
ik heb een laptop en met veel gehannes (xD) heb ik er internet op gekregen. hij zegt dan: wireless connection ASUS (54,0 mbps)

dan open ik internet: kan de server niet vinden O.o, mozilla firefox: kan de server niet vinden T________T

wat moet ik doen/:confused:

M, dat hadden wij ook,
misschien moet je de drivers instaleren vna moederbord/netwerkkaart
(als dat kan op laptops, ik heb niet veel verstand van laptops;))

lees eens mijn begin vraag opnieuw:p ik heb dat al gedaan en nog steeds geen internet :S

ook al gedaan >< AAAAHHHHHHHH!! :shocked: xD:eek: fack dit is te vervelend xD

Ga eens naar je apparaat beheer,
dan naar je netwerk kaart,
probleem oplossen,
Misschien werkt dat!

nope ik ben al naar 192.168.1.3 gegaan en wachtwoord ikgevoerd toen heb ik dat gedaan en nog doet ie het niet. ik begin het nog al irrri te vinden xD maar! is die standart gateway die ik net zij(192.168.1.3) vertrouwelijk? of zal ik weg halen?

Als de tips van de voorgangers niet helpen:
Eerste waar je naar moet kijken of je wel lokaal iets kunt doen (oftewel: Krijg je over je draadloze verbinding wel een zgn. ip-adres).
Dat kun je nakijken op de volgende manier:
XP: Start -> Uitvoeren -> cmd /k ipconfig
Vista: [Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k ipconfig

Kijk of er wat wordt genoemd dat (XP) IP-adres of (Vista) IPv4 ip-adres wordt genoemd.
Is dat het geval, dan is het draadloze gedeelte in principe goed. Schrijf het gevonden ip-adres even op.

Meld dan hier nog even welk ip-adres je pc draadloos gekregen heeft, én het merk & type van het apparaat dat je van je provider in gebruik hebt.

We horen het wel.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan