Wel internet, geen Google en Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

wikacota

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Goedemiddag,

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe laptop voor school. Hierop staat Windows Vista Home Premium. Alles draait prima en ben tevreden over de laptop zelf.
Over het internet ben ik minder tevreden. Hier thuis hebben wij nog geen draadloos internet dus ben verbonden met een kabel. Ik heb de kabel in de laptop gedaan, laptop controlleerde de verbinding en ik kon op internet. Alleen ik kan niet op Google en op Hotmail. Er blijft staan; bezig met verbinding maken. Dan krijg ik een site van yahoo waar ik niet om heb gevraagd. Op de laptop stond standaard Norton Internet Security. Omdat ik wat wilde proberen heb ik dit verwijderd maar ik kan nog steeds niet op google. Tevens is het ook niet mogelijk om mijn startpagina aan te passen. Onderin mijn browser staat een wereldbolletje met daarnaast: Internet | Beveiligde Modus: ingeschakeld.
Is dit misschien iets wat moet worden aangepast? Ik heb al bij de Internetopties alle beveiliging op zn laagst gezet maar heeft niet geholpen.
Lang verhaal maar toch; Kan iemand mij helpen met dit probleem?!?!

Een antwoord hierop heb ik niet zo snel; er zijn vast wel mensen die dit weten, maar als je een veilige en goede browser zoekt, is hier Firefox. (Mijn favoriet). Kun je tenminste Googelen.
Tijdens de installatie kun je, geloof ik, kiezen voor de Google Toolbar; is niet nodig.

http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/

Ik heb Firefox geinstalleerd maar nog steeds kan ik niet op Google en Hotmail.
Op alle andere pc's in huis kan ik er wel op dus ik denk dat het een beveiligingsinstelling is. Weet iemand wat hoe dit opgelost kan worden?!

Zou misschien kunnen ja, weet je misschien waar dit staat in IE7? Kan het niet vinden namelijk. Ik heb ook een optie: Standaardzoekinstellingen wijzigen. Hier staat Yahoo zoekmachine als standaard ingegeven. Ik weet niet hoe ik google hierbij moet zetten en ik kan Yahoo daar niet verwijderen omdat er geen andere meer instaat... Misschien een idee hiervoor?

Standaardzoekinstellingen wijzigen. Hier staat Yahoo zoekmachine als standaard ingegeven. Ik weet niet hoe ik google hierbij moet zetten en ik kan Yahoo daar niet verwijderen omdat er geen andere meer instaat... Misschien een idee hiervoor?

Tools -> Internet Options -> Home page aanpassen in www.google.nl

Ennuh, ik draai Firefox Mozilla Firefox 2.0.0.5

Laatst bewerkt:
Ik heb "Automatische cookie-verwerking opheffen" aangevinkt en alles op accepteren gezet. Maar nog steeds geen google.nl. Ik heb nu wel google.nl als standaardzoekmachine ingevoerd. maar geen resultaat helaas. Ik had vanmiddag XS4ALL (mn provider) al gebeld en die zeiden dat ze niks blokkeerde en het heel vreemd vonden dat ik op andere sites wel kon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan