wel internet geen msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

woman

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Hoi hoi.

Ik zit met een probleempje.
Ik heb wel internet maar ik kan me eigen niet aanmelden bij msn messenger hoe kan dit en hoe los ik dit op? ik gebruik windows xp met sp2 en we zitten via een router,dus met 2 computers nu hadden we de router ertussenuit gehaald om te kijken of msn messenger het dan misschien deed maar ook dan meld hij zijn eigen niet aan,een virus heb ik niet,hooguit een verkoudheidje :D en ook heb ik de ad aware al laten lopen en tsja die vind altyd wel wat maar niks belangrijks.
Dus wat is er aan de hand en wat kan ik eraan doen....
de andere pc heeft er ook last van,maar als ik doorga met windows messenger word die uireindelijk wel aangemeld maar diet het superslecht?
vind dit maar vaag hoor,maarja.....

groetjes woman.

Probleem opgelost .........dankzij TuneUp System Optimizer van TuneUp Utilities......top software....in iedergeval toch bedankt....

laters

Als Ad-aware altijd wel wat bij jou vindt, is het raadzaam om ook even Spywareblaster te installeren.
Nadat ik dat erbij heb gezet, vindt Ad-aware nooit meer wat.

Geplaatst door A.J.
Als Ad-aware altijd wel wat bij jou vindt, is het raadzaam om ook even Spywareblaster te installeren.
Nadat ik dat erbij heb gezet, vindt Ad-aware nooit meer wat.

Ok thanks voor de info,wat ik al niet snap is dat wanneer ik Ad-aware heb laten lopen daarna nog steeds de waarschuwing krijg dat er spyware in me pc zit? of is dat gewoon onzin? Ik ga het meteen downloaden.....

Groetjes W

Je zou de drie-eenheid compleet kunnen maken door ook Spybot Search and Destroy te downloaden en installeren. Updaten en scannen.
Wanneer je Spywareblaster hebt geinstalleerd, ook eerst even updaten en alle mogelijkheden nalopen om de volledige bescherming te "enablen".
Dan heb je het echte super trio in huis.
Voorts is het erg interessant om IE niet meer te gebruiken, maar in plaats daar van over te stappen op Firefox.

Dat dacht ik al wel,ik heb het namelijk al eerder gelezen IE betreft.Fyerfox heb ik dus ook al een tydje op me pc staan maar moet nog even wennen .....maar is het normaal dat ik ook Quick nog wat ? erbij moet installeren? bij die Spywareblaster? of is dat weer zo'n indringertje.....:D

Geplaatst door midgie
Voor zover ik weet hoef je geen Quick nogwat te installeren bij spywareblaster, je zou m hier vandaan kunnen halen, dat is zeker veilig.
http://www.nucia.nl/downloads/spywareblaster/switch.html

Ok bedankt :thumb: ,deze deed het tenminste,ik kreeg constant dit SmartSound Quicktracks Plugin wat ik erbij moest installeren,bij jou link niet ok wat moest ik nog meer doen? update en die andere ophalen he.....

Ohja maar die SmartSound Quicktracks Plugin krijg ik niet uit me software,vraag me niet hoe die daar komt maar hij is echt groot maar liefs 7.426.00 MB hoe krijg ik die in godsnaam eruit??? en hij zit er al een tydje in,zou ik daarom steeds dat gezeur hebben met me internet verbinding?

Ja heb een goeie firewall maar thanks anyway.en ik zal eens even alles na lopen e.d even tjekken en wat dingen eruit gooien.
Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie hulp.
:thumb: :D

Laatst bewerkt:
Hou ons maar op de hoogte, we denken graag met je mee.

:o thanks doe ik en tot nu toe gaat het perfect,pff eindelijk.....groetjes....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan