wel internet maar downloaden word geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloempje25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
hallo,

mijn vriend heeft een nieuwe laptop. nu heeft hij wel internet alleen kan hij niets downloaden. Dit is bijvoorbeeld flash. Als hij bijna klaar is met downloaden krijg je opeens de internetpagina kan niet worden weergegeven.

Wat kan ik hieraan doen?

iris

Welk besturingssysteem en internet gebruikt hij?

Als hij Vista zou hebben moet hij ( Misschien is dit ook bij XP ) een protocol uitzetten, dit betreft TCP/IP protocol 6.

Bij XP : Netwerkverbindingen openen ; en dan rechtsklikken op het internet wat je gebruikt.

Bij Vista : Netwerkcentrum openen ; klik links op netwerkverbindingen beheren, rechtsklikken op het internet wat je gebruikt.

En bij alle twee dus het vinkje van protocol 6 uitzetten. Maar bij mijn Windows XP geeft hij dat niet aan dus ik neem aan dat hij Vista heeft. ;)

hey,

Ik heb het geprobeert maar het werkt nogsteeds niet.
Ik zal eens wat beter proberen het probleem uit te leggen.
Hij zit op zijn laptop met draadloos internet. Bij de mediamarkt heeft hij een stick van 300N erbij gekocht omdat je daar goed internet mee kreeg. Hij heeft een aspire 5315. Ik zit nu op hetzelfde internet en bij mij doet alles het wel en goed. Nu heeft hij vaak dat een website niet weergegeven kan worden en als je hem vernieuwd hij het gewoon doet. Als je naar youtube gaat en op een filmpje klikt krijg je wel de site maar met een wit vlak ipv een filmpje. Ik dacht dat dit bijvoorbeeld aan flash kon liggen. toen ik dat probeerde te downloaden kreeg ik een melding van norton dat er geen digitale handtekening op het bestand zit waarop ik alleen ok kan drukken en dan kan ik het bestand niet downloaden. Ik heb zijn firewall en internet beveiliging al uitgezet, van norton, maar toch blijft hij die melding geven. Hij heeft wel ook nog avg er op staan. Waar kan het aan liggen?

alvast bedankt!

ow hij zei dat hij norton heeft maar dat is gewoon het windows beveiligingscentrum

Laatst bewerkt:
Haha, ik snap het.

AVG en NORTON mogen bij elkaar op een computer, maar het is nooit slim om 2 virusscanners te hebben. Dat veroorzaakt meestal problemen!

Norton kun je er maar beter afgooien, mijn advies, tenzij hij het fijn vind werken ..

Maar goed. Even over het probleem.

Je hebt een goede flashplayer? De nieuwste neem ik aan? Die zul je niet vaak nodig hebben met downloaden hoor. Maar kun je even melden wat voor versie het is? :eek:

nee dat is het dus niet, hij riep dat hij norton had maar ik kan het nergens vinden. Ik haalde zelf norton en windows beveiligingscentrum door elkaar

Maar ik kan dus via internet niets downloaden, dus heb ik denk ik ook nog geen flash. Dit was meer ook een voorbeeld. Als je msn wil downloaden gebeurt hetzelfde

maar hij weet helemaaal niets van computers en ik een klein beetje, maar nu weet ik t echt niet meer

Dat wordt gewoon even op Google naar Flash zoeken, dan krijg je vanzelf wel een gratis download.

Het spijt mij ook, dat ik geprobeerd heb te helpen maar dat ik het niet wist. :eek:

Wat voor Flash wil je precies? Macromedia Flash Player oid? :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan