Wel internet maar geen netwerkverbindingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lentzie

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Ik heb dus een raar probleem de laatste tijd. Ik heb gewoon draadloos internet op me laptop maar als ik ga naar configuratiescherm / netwerkverbindingen staat daar niets. Eerst stond daar zowel draadloze verbinding als lan- verbinding of iets dergelijks.
Nu kan ik thuis nog wel op internet komen, gaat gewoon automatisch maar op school of op andere plekken moet ik opzoek gaan naar wifi points. Dit is nu niet meer mogelijk omdat ik niet in de netwerkverbindingen kan komen.

Allemaal vaag gedoe, iemand idee?

Ik heb dus een raar probleem de laatste tijd. Ik heb gewoon draadloos internet op me laptop maar als ik ga naar configuratiescherm / netwerkverbindingen staat daar niets. Eerst stond daar zowel draadloze verbinding als lan- verbinding of iets dergelijks.
Nu kan ik thuis nog wel op internet komen, gaat gewoon automatisch maar op school of op andere plekken moet ik opzoek gaan naar wifi points. Dit is nu niet meer mogelijk omdat ik niet in de netwerkverbindingen kan komen.

Allemaal vaag gedoe, iemand idee?

probeer is om eens naar aparaatbeheer te gaan via configuratiescherm, en dan naar netwerkaparaten ofzoiets, en dan netwerkadapter uitschakelen, en dan weerk opnieuw inschakelen. kjik dan of het werkt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan