Wel internetverbinding maar kom niet op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leny1959

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
4
Goedemorgen,
Wilt iemand mij aub helpen?

Sinds gisteravond kan ik wel internet opstarten op mijn laptop, dus wel verbinding, en ook MSN en Skype werkt....alleen wanneer
ik op het internet icoontje klik....nope....pakt ie dus niet. Hetzelfde gebeurt als ik in MSN op mijn postvak klik,reageert/pakt hij ook niet.
Ik heb een icoontje op mijn buroblad staan van een spel dat ik speel op internet, Myfreefarm, dat is nu een wit icoontje geworden met een tekentje erin maar was voorheen dus logo van het spel.
Ik heb al een herstelpunt gemaakt...terug gegaan naar 23 aug. ( aantal programmas kwijt maar dat geeft niet) maar het
reageert dus niet.
Ik zit nu op mijn *vaste* PC om mijn verhaal te doen en zou graag jullie hulp willen hierin.

Alvast bedankt!
Leny
 
Wat gebruik je om het internet op te gaan (Explorer, Firefox of ???)
Wordt het programma wel gestart en geeft-ie dan aan dat de pagina niet gevonden wordt?

Als dat laatste waar is controleer dan bij Internet Opties=>Verbindingen=>LAN settings of er een vinkje bij de Proxy staat. Weghalen als die er staat

Ron
 
Ik heb explorer.
Maar hij geeft helemaal niks aan.....als ik op icoon klik:
wit scherm..........* de laatste browsersessie is onverwachts gesloten*........keuze uit:
>meest recente sessie herstellen
>naar startpagina gaan
Als ik naar startpagina ga dan is scherm wit....en links boven staat IE reageert niet.

Leny
 
Je vraag staat in de verkeerde forumsectie: Had geplaatst moeten worden in Besturingssystemen -> [besturingssysteem van je laptop]
Dus de eerste vervolgvraag is: Welk besturingssysteem draait op je laptop, en (indien Vista of Windows 7) welke versie (32-bits of 64-bits).

Tijs.
 
Hoi Tijs,

Sorry dat ik laat reageer maar ben met van alles bezig hier om het aan de praat te krijgen.
Ik heb Windos 7 64 bits

Kan ik nu wel hier verder reageren of moeten we deze topic verplaatsen?

Leny
 
@Leny: Klik in je startbericht op "Meld misbruik" (staat in het kader van je bericht linksonder, dus onder je schuilnaam).
Je krijgt dan een invoervakje waar je aan de moderatoren kunt vragen of je vraag verplaatst kan worden naar de sectie "Besturingssystemen -> Windows 7"

Succes,

Tijs.
 
Uiteindelijk is het probleem opgelost....en bleek heel simpel te zijn: configuratie...internetopties....opnieuw instellen.....je moet het ook maar weten :eek: maar weer wat geleerd dus.

Dank jullie in ieder geval voor de aandacht.

Leny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan