Wel internetverbinding, sites laden niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennisvdw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2016
Beste,

Sinds vandaag heb ik problemen met de Wi-Fi. Wanneer ik mijn laptop opstart doet de Wi-Fi het voor 10-15 minuten en daarna niet meer.. Er staat dan nog wel dat ik internettoegang heb, maar wanneer ik in Chrome en IE kijk laden de websites niet. Echter laadt YouTube wel en kan ik hier video's op afspelen zonder problemen. Daarnaast kan ik nog wel zoekopdrachten uitvoeren in Google, maar de site's kunnen niet geladen worden wanneer deze aangeklikt worden. Help please!
--------------------------------------------------- Mijn laptop is trouwens een HP Pavilion 15-bc035nd en draait op Windows 10

Groetjes,
Dennis

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Onmogelijke toestand. Als jij youtube filmpjes kan bekijken werkt je (Wifi)verbinding. Punt uit!

Sites openen doet die niet zoals Nu.nl. YouTube opent wel. Vond het zelf ook apart... Dit is trouwens alleen op Chrome. Op IE doet geen een site het

Laatst bewerkt:
Wat ik al schreef, met je Wifi verbinding is niets mis, anders kon je ook geen Youtubefilmpjes bekijken.
De browsers even resetten naar de beginwaarden lost mogelijk iets op.

Bedankt voor je reactie! Maar dingen als Netflix app doen het ook niet? Daarnaast geeft dropbox aan dat het geen beveiligde internetverbinding tot stand kan brengen. Nu letterlijk geen een site meer te bereiken... incl youtube

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan