Wel kopiëren in kleur maar niet afdrukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingpin

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Ik hrb een HP PSC 750 all in one printer.
Omdat de originele kleuren cartridge leeg is heb ik er een kleurencartridge van WeCare in gezet (stuk goedkoper dan het origineel natuurlijk).
Nu kan ik wel kopiëren in kleur maar gewoon afdrukken in kleur gaat niet, ondanks dat de printer konstant op automatisch staat, komen de afdrukken er in het zwart/wit uit.

Mijn broer heeft dezelfde printer en cartridge en kent dit probleem helemaal niet!!!!!!

Wat is er aan de hand?????

Kijk eens vóór het afdrukken bij printeropties.

Staat die niet toevallig op zwart-wit?

daar denk ik ook eerder aan, er zal dan toch een instelling niet helemaal lekker staan.
De cartridge moet gewoon werken, we hebben ze op het werk ook wel eens gehad.

Geplaatst door ADSL-er
Kijk eens vóór het afdrukken bij printeropties.

Staat die niet toevallig op zwart-wit?

Als je goed gelezen had stond hij dat niet, inde printeropties staat de printer op automatisch en niet op zwart/wit.

Geplaatst door jjw
daar denk ik ook eerder aan, er zal dan toch een instelling niet helemaal lekker staan.
De cartridge moet gewoon werken, we hebben ze op het werk ook wel eens gehad.

Ik hoorde van mijn broer dat misschien de contactpunten op de WeCare cartridge niet overeenkomen met die op de cartridgehouder maar mij persoonlijk lijkt dit een ongeloofwaardig verhaal.

het is atijd mogelijk dat zoiets voor komt maar wij hebben ze ook gebruikt op het werk en daar wekte dit wel.
De baas heeft alleen uit garantie voorwaarden besloten maar weer origineel te gebruiken.

Dus de contact punten zullen wel werken, als je het nou eens probeerd met een originele?
Gewoon voor 1 keer een beetje meer geld uitgeven.

Geplaatst door jjw
het is atijd mogelijk dat zoiets voor komt maar wij hebben ze ook gebruikt op het werk en daar wekte dit wel.
De baas heeft alleen uit garantie voorwaarden besloten maar weer origineel te gebruiken.

Dus de contact punten zullen wel werken, als je het nou eens probeerd met een originele?
Gewoon voor 1 keer een beetje meer geld uitgeven.

Da's ook precies wat ik ga doen.
Heb trouwens ook op Tweakers gelezen dat er voor de HP printers weinig tot geen kleurkloon cartridges zijn die goed werken en da's knap balen:evil:

Voor ons wel als eindgebruiker maar voor HP niet, die verdienen ermee, en dat is nou net de bedoelling als je een printer op de markt brengt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan