Wel MSN en Skype, geen IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom2903

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Beste experts :)

Ik ben een enorme leek op het gebied van computers en internet dus alvast bij voorbaat excuses als ik iets niet begrijp of traag van begrip ben... :eek:

Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik nogal wat Trojans op mijn laptop had (ik weet, ik weet...antivirus erg belangrijk...) dus heb ik lekker de halve dag mijn laptop gescand, opgestart in safe-mode, gescand, opgestart in safe-mode, gescand... dit alles op aanraden van de virusscan (www.avast.com)...

Uiteindelijk alle Trojans verwijderd (ja ook degenen die een warning gaven dat ze in mijn WINSYS bestanden zaten) en nu heb ik een heel maf probleem:

MSN Messenger werkt prima, net als Skype, maar Internet Explorer geeft aan dat ik geen verbinding heb. Als ik bij 'Extra' kijk en Verbindingsproblemen constateren doe, heb ik volgens het logje perfecte verbinding en zijn er geen problemen.

Echter, als ik naar mijn netwerkverbindingen ga zie ik dat ik online ben met uitstekende verbinding (volgens het computericcontje in de taakbalk) maar volgens mijn netwerkverbinding stat er dat de verbinding verbroken is (terwijl MSN en Skype gewoon draaien en werken).

Kortom: Internet Explorer werkt niet, 'Mijn netwerkverbindingen' geeft aan dat 'De verbinding is verbroken', maar MSN werkt net als Skype en het computertje in de taakbalk geeft een uitsekende verbinding weer.

Kan iemand mij hiermee helpen? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan