Wel MSN maar geen internet (Ziggo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

elferen111

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Hallo,

Ik ben sinds ongeveer 2 maanden klant van Ziggo.
Ik heb een Linksys router gekregen die na 2 weken al weer stuk was :shocked:
Gebeld om een nieuwe router, ik zou binnen 1 week een sticker krijgen om hem te laten repareren, nou die kwam na 3 weken pas :confused: .
Ik heb nu me nieuwe router gekregen (Sitecom WL-579).
Helemaal geinstalleerd volgens de handleiding.
Tot slot wil ik gaan internetten. Krijg ik geen internet.
Ik krijg wel gewoon een DNS doorgestuurd enz. Ik bel ziggo en vraag naar dit probleem. Vertellen ze me dat het aan me browser licht, eerst moet ik Firefox eraf gooien en dan een nieuwe IE erop zetten. Ik heb nu een nieuwe IE en nog steeds werkt het niet, maar ik kan wel met vrienden MSN'en en Skypen enz.
Wie kan mij helpen? :D

hmmm....

even denken denk dat het aan je firewall legt.

Configuratiescherm>Windows Firewall.

Het is goed om te gebruiken maar kan nog wel eens voor problemen zorgen als je echt firewall wil ga je naar uitzonderingen en kijk of IE of firefox er tussen staat.

Denk dat dat niet werkt daarom zal je misshien naar je virusscanner moeten kijken schakel anders tijdelijk uit want mijn virusscanner heeft ook Firewall

Probeer maar effe

Groetjes

Bedankt voor je reactie maar helaas gebruik ik (tijdelijk) geen antivirus en ik heb me firewall al uit staan.:confused:

Tip: als je geen virusscanner heb gebruik dan een gratis het is niet veel maar wel wat bijvoorbeeld AVG

Probeer je instellingen van je browser te resette bij IE Extra> internetopties>Gevanseerd > opnieuw instellen.

Anders router resette ?

Groetjes

ik zou het volgende nakijken. ga naar internet opties in je confguratie scherm en ga naar verbindingen. kijk bij lan settings of alles uitgevinkt staat. alleen dan is het goed. Mocht dit niet lukken klinkt het a ls een worm die alles tegen houdt. in dit geval kan je proberen een nieuwe account met profiel aan te maken en het dan ngmaals te proberen. Dit kan je doen in configuratiescherm / gebruikersaccount. log dan in met het nieuwe account en kijk dan of je internet wel werkt. denk dat je profiel naar de (piep) is.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan