Wel MSN&SKype, geen e-mail en internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiawatha

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
Berichten
10
Mijn vader heeft laatst z'n laptop op de gewone manier uitgezet maar sinds hij die weer aanzet kan hij het internet niet op. Althans, dat wordt het beeld zwart. Wanneer hij op skype zit (wat dus wel kan) en hij klikt het icoontje aan, wordt het beeld ook zwart en valt de verbinding weg.

Hij zit op een thuis netwerkje met 1 andere pc erop, die wel het net op kan.
Hij gebruikt geen Proxy, tijdelijke bestanden en cookies heeft ie weggegooid. De laptop is op virussen en spam gescand, ook niks. In de veilige modus wil het ook niet.
En Inetrnet Explorer opnieuw installeren heeft ook geen resultaat.

OS: Windows 98

Kan iemand ons helpen?

Wendy
 
Skype loopt alleen maar onder win XP of 2000 hoor.
Denk dat daar de fout zit. :(
 
Laatst bewerkt:
Eehh, oops, foutje..
Skype loopt alleen onder XP en 2000 ja :eek:
 
Wat apart, hij zit al tijden met windows 98 op skype, al die tijd heeft ie gewoon kunnen skypen en tegelijkertijd kunnen surfen.....

Kan dat het echt zijjn? Dat er pas later problemen komen?
 
Ik zou Skype er gewoon eens even af gooien, kijken wat er dan gebeurd.
Volgens de website draait Skype niet onder Win98, dit kan dus voor problemen zorgen.
 
doet het weeeeeer!

Het is gelukt. Mijn vader had Windows herstellen opgestart waardoor hij alles (thuisnetwerkje) opnieuw moest installeren. Ook Windows 98 heeft hij er opnieuw opgezet en nu doet alles het weer. SKype heeft hij er niet opgezet, heb ik hem ook afgeraden n.a.v. je tip. Als ie dat dan toch doet zullen we meteen zien of het daaraan heeft gelegen.

Bedankt voor jullie hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan