wel netwerk geen internet probleem ( router ) sitecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijkertje23

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2012
geachte

Ik heb een probleem met het internet
en het is allemaal beetje omslachtig dus zal het duidelijk proberen uit teleggen

We zitten hier met 2 pc,s via een router
Sitecom dc 202v6

Echter heb ik mij pc opgeschoond.. en ik heb wel een netwerk ,Hij zegt ook dat ik verbinding heb met het internet , alleen als ik exployer opstart zegt ie kan pagina niet laden
kabel van internet rechtstreeks werkt ook niet... dan krijg ik zo geel uitroepteken.

Ook kom ik niet in me router via 192.168.2.1 dus kan niks veranderen ( als dat zou moeten )
Heb ook al een probleem voorbij zien komen over dns server

Me vader,s pc heeft wel gewoon verbinding , echter als ik de kabel terug plaats in de WAN aansluiting , gooit hij het internet er uit... in welke poort ik nu zit geen idee, maar het werkt wel...

ik heb dit probleem al eerder aan de hand gehad, en moest toen via , /k ipconfig /all > PaPC.txt && notepad.exe PaPC.txt wat dingen controleren... en moest wat verandere in me router...en dat werkte super...
maja als je daar niet in kom ;)

Ik heb windows 7 ( alle 2de pc,s )
ziggo internet
sitecom router

hoop op jullie hulp
mvg melvin

Hallo Melvin. Pc opgeschoond, oeps, dan heb je denk ik te veel opgeschoond. Ga terug met systeem herstel nu het nog kan. Dat is denk ik de snelste weg. Proberen, gewoon doen. ;) Je weet wel hoe je dat moet doen, ja toch ??

Laatst bewerkt:
goedemorgen

Met pc opgeschoond , bedoel ik dat ik alles er af heb gehaald en opnieuw windows heb geinstalleerd... dus er is geen herstel . dan heb ik het zelfde als dat ik nu heb ;)

Ik denk zelf dat ip of dns niet goed is of staat , of er niet meer is omdat ik weer met een schone instalatie ben begonnen ...
Probleem is ook dat ik niet in me router kom via ip adress

Hallo, Wellicht deze handleiding. Even downloaden. Klikje

En of hier al geweest van ziggo zelf allerlei handleidingen. Klikje

Laatst bewerkt:
Ik heb het gelezen een hele waslijst. En het was toen opgelost dankzij Tijs. En nu weer hetzelfde. Vreemd dat alles weer loslaat qua instellingen. Gooi alles er eens af, stroom enz enz. En ook vreemd dat je er niet in kunt komen. Bel Ziggo eens en laat ze eens een klikje nemen waar het probleem zit. Kan ook zijn dat dat ding kapot is. Volgens mij heeft Ziggo een gratis nummer. Ik zou verder ook niet weten wat je kunt doen nu je er helemaal niet in kunt komen. :confused:

Goedeavond...

Ik ben al weer ff bezig geweest , maar helaas nog niks werkt.

Ik kom niet in mijn router, wat ik ook probeer , met de kabeltjes enz..

wat misschien ook handig is om te weten ..

Zelfs met de internet kabel rechtstreeks in mijn pc heb ik geen beschikking over internet ..
Ben wel verbonden met netwerk ( zegt ie )

Geen idee wat ik nu moet doen , dus hulp is altijd handig.
Wanneer ik de kabel bij me vader in ze pcv doet, is er direct internet..

Grrr..... Heb je nog die melding met dat gele uitroepteken. Verwijder die eens bij apparaat beheer. Heb je zelf de probleemoplosser er op los gelaten van je computer in windows 7. Er is namelijk een probleem oplosser voor internet (ga naar je help). Het kan natuurlijk ook aan de netwerkkaart liggen. :(

Deze specifieke sitecom gegevens FAQ. Klikje

Dit staat er onder anderen.

Ik kan de router niet benaderen op zijn IP adres.

A In de handleiding staat dat u via de browser de router op zijn standaard IP adres moet benaderen om deze te configureren. Wanneer dit niet lukt raden wij u aan om firewall software te VERWIJDEREN (alleen uitzetten is niet voldoende). Dit heeft geen gevolgen voor de veiligheid, immers is de router een firewall. Mocht een en ander nog niet lukken, verwijder dan ook de virus software. De anti-virus software na een succesvolle configuratie wel weer installeren!

Je wordt er niet goed van he. ;)

Goedenavond

Heb me anti virus er afgegooid en kwam meteen in me router dus dat is top

Ik had ook internet na verandere van Mac adres dus ook super

Echter wanneer ik de kabel van internet weet terug in de wan steek is mij internet weg ...

Heb alles weer gevolgd van de vorige tread ( topic )

Iemand nog een idee wat dat zou kunnen zijn ? We zijn er bijna

OKe .....

Bedankt .. het is weer gelukt :D

Ik heb gedaan wat ik in de vorige tread moest doen ..
Mac adress verandere.. in router , en BAM... werken..

Dus als iemand problemen heeft die het zelfde zijn als die van mij... Volg de tread die hier staat beschreven ..

greetz

Oke, Wijkertje23 is nu heel blij en graag gedaan he. Je kunt weer vooruit. Jij ook bedankt he. :thumb: ;)

Hallo allemaal,
Ik heb net windows xp opnieuw geinstallleerd en nu doet mijn internet het niet. Heb van alles geprobeerd! Via cd etc maar krijg gewoon geen verbinding! Wat nu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan