• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost wel of geen bonus in de maand

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien124

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Besturingssysteem
mac OS / Win 11
Office versie
MS 365 op een Mac en excel 2016/ Win office 365
He Excel toppers,

ik probeer (zie voorbeeld bestand in de bijlage) in de cellen C9 en D9 en E9 elk een formule te krijgen die de uitkomst berekenen. Ik wil alleen de maandomzet in vullen die gerealiseerd is in B9.
In C9 moet alleen staan welk berekende percentage wordt gebruikt. Waneer ze het niet halen dan 0% maar bv doel 2 gehaald dan dus 1,5% etc.
in D9 moet het bedrag zijn die uitgekeerd wordt aan de hand van gehaald percentage of niet
In E9 alleen of het doel gehaald is of niet

Ik hoop op jullie hulp.

Bedankt alvast.

Bijlagen

oh sorry zie dat in dat niet erboven head staan. maar in de cellen E1 tot E4 staan d doeln die geraliseerd moeten worden waarbij doel 1 in cel E1 staat. En doel 4 in E4

Beste Emields, Top dit is exact wat ik bedoelde. Heel erg bedankt.

Oh sorry Emields, ik zie dat ik niet de juiste uitkomsten krijg bij 1,5%, 2% en 2,5%. Kun je mij aangeven wat het kan zijn? Bedankt verder ben ik er blij mee.

Bijlagen

In je laatste bestandje staan geen formules.
Plaats even een nieuw bestandje en geef even met wat voorbeelden aan wat voor een uitslag je verwacht.

Hi popipipo,
sorry verkeerde bijgevoegd nu de juiste. Verwachte uitslag is ernaast. Thanks

Bijlagen

Top is idd nu opgelost. Bedankt nogmaals.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan