wel of niet incredimail? advies....

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Zit hier vanmiddag allerlei berichten over incredimail te lezen. Zeg nou eens eerlijk: wel of niet gaan gebruiken?

Als ik alles lees krijg ik de indruk dat het allelei Spam geeft en Spyware meebrengt. Klopt dat, of staan hier slechts incidentele gevallen?

Waarom ik het wil gebruiken? De kids komen er mee aan, zó leuk met geluidjes en plaatjes...!

Kortom: WEL of NIET aan beginnen?
En de vraag: moet ik OE dan de-installeren, kunnen beide naast elkaar gebruikt worden, kan adresboek uitgewisseld worden?

Ben benieuwd wat jullie mening is(':rolleyes:')

ik gebruik incredimail al heel lang heb nooit geen spam,
of spyware op de comp door gebruik van dit programma.

ik moet wel zegen dat ik elke dag scan met spybot en,
adaware 6

met groet virtuosa big grin

Het gebruik van een bepaald e-mailprogramma heeft niets te maken met de hoeveelheid spam die je ontvangt.
Wel krijg je bij de installatie de keuze of je op de hoogte gehouden wil worden van hun nieuwtjes.
Gebruiken naast OE is geen probleem.
OE en IncredImail hebben dezelfde zwakheden waar het veiligheid betreft.
IncredImail is echter wel een geheugen en rekenkrachtvreter als je het de hele tijd laat draaien.

Ik neem aan dat je de link naar mijn pagina over IncredImail al gevonden had? ;)

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz

Ik neem aan dat je de link naar mijn pagina over IncredImail al gevonden had? ;)
Hij wel, ik niet. Zou je die misschien ff kunnen noemen?

Leuk programma, vind het alleen een te groot geheugenvretertje en gebruik daarom Outlook :).

Helemaal eens met XP_PC, ik gebruik outlook exspress.
Ik heb trouwens nog nooit gedacht: "Ja! Ik wil een poppetje dat zegt dat ik mail heb!" Helemaal niet als dat poppetje mijn systeembronnen opvreet :)
groeten melslenstra

Geplaatst door melslenstra
Helemaal eens met XP_PC, ik gebruik outlook exspress.
Ik heb trouwens nog nooit gedacht: "Ja! Ik wil een poppetje dat zegt dat ik mail heb!" Helemaal niet als dat poppetje mijn systeembronnen opvreet :)
groeten melslenstra

Daarom heb ik nu een geluid dat zegt "you've got mail!":cool::D.

hoi,

hier wordt ie op een p2 350 door iedereen gebruikt en dit zonder problemen, ik vind het een leuk proggie.

greetz

jean

Ik vind het ook een prachtig programma. Leuke achtergronden, nu nog leukere plaatjes om in te voegen(update van incredimail) Ik mail bijna dagelijks met mijn moeder en iedere mail ziet er lekker gezellig uit:D

Ik gebruik hem ook al jaren het is super !!
Gewoon niet mee laten opstarten met windows !

Heel veel leuke en goede applicaties zitten erin waaronder dat je je hele incredimail kan backuppen in een paar muisklikken en dan wegschrijven op een disk of cd en als je hem weer installeerd op een nieuwe pc alleen ff je backup hoeft terug te plaatsen en je email draaid weer als voorheen !!

Geplaatst door bartb112
Ik gebruik hem ook al jaren het is super !!
Gewoon niet mee laten opstarten met windows !

Heel veel leuke en goede applicaties zitten erin waaronder dat je je hele incredimail kan backuppen in een paar muisklikken en dan wegschrijven op een disk of cd en als je hem weer installeerd op een nieuwe pc alleen ff je backup hoeft terug te plaatsen en je email draaid weer als voorheen !!

Onzin. Kan met Outlook ook. Mijn Outlook vraagt het zelfs automatisch elke vrijdag.

Wat bedoel je dan outlook EXPRESS of outlook van office ??

"En de vraag: moet ik OE dan de-installeren, kunnen beide naast elkaar gebruikt worden, kan adresboek uitgewisseld worden? ".

Deze vragen blijven.

Voor de rest duidelijke reacties. De meningen blijven verdeeld. Maar dat is geen nieuws, is met elk prog zo.
Mag uit jullie antwoorden opmaken dat het dus wel meevalt met de spam en spyware.

Pieter is dus duidelijk een echte fan! Mooie site trouwens!

Nog één vraag: jullie hebben het over een "geheugenvreter". Waar praten we dan over?
Ik gebruik FreeRAM XP pro, deze geeft gemiddeld aan dat ik van de aanwezige 256Mb zo'n 20-30 vrij heb.

Het adresboek kan geimporteerd worden. De eerste keer vraagt hij er als het goed is zelf om, en anders kun je dat heel makkelijk instellen. Ik gebruik hem naast outlook express, omdat ik 2 verschillende emailadressen heb.

Ik gebruik Outlook express, Outlook en Incredimail op een systeem voor verschillende adressen, en heb hier geen problemen mee.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan