wel of niet op internet ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter hpat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hpat

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
hallo knappe koppen,

Heb weer iets raars met de computer van m'n zusje.....

Ze heeft 2 computers waar windows xp op staat, met een kabelaansluiting van @Home en een motorola modem.

Nu heeft ze het volgende probleem, sinds een dag of 3 kan ze opeens niet meer op internet via internet explorer of msn, maar het programma paltalk heeft wel toegang tot het net !!!???

Dit probeem doet zich voor op beide computers, dus het zit waarschijnlijk denk ik in de router, alleen is er in de instellingen helemaal niks veranderd, en ze hebben het tot 3 dagen geleden allebei feilloos gedaan.

Wel heeft ze (per ongeluk) service pack 2 geinstalleers, maar ze weet niet precies wanneer dit dan gebeurd is.

Ik heb haar internet explorer 6 service pack 1 toegestuurd, maar deze wil niet installeren vanwege een nieuwere versie op haar puter. Ook de nieuwe firefox browser krijgt geen toegang tot internet.

Heeft een van jullie een oplossing ?
Als het nodig is heb ik hier ook haar hijack log, dus laat maar even weten of dat nodig is

bij voorbaat mijn hartelijke dank.

(ze heeft de stekker van de router er trouwens al uit gehad en er weer ingedaan, maar zoals gezegd, met het programma paltalk krijgt ze dus wel verbinding met internet en kan ze gewoon files versturen en ontvangen, maar da's dan ook het enige )

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, hoewel ze in noord brabant woont
het enige vreemde is dat ze wel via paltalk gewoon op internet kan, maar dat is een soort chat programma net als msn, dus ik weet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan