Wel of niet SP2???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Alles loopt goed bij mij nu. Ik ben beveiligd door NIS2003. Toch SP2 installeren of eerst afwachten of er zich problemen bij anderen voordoen?

Nou mijn persoonlijke mening, ik doe het niet, ik lees nog iets teveel ellende, ik heb dan ook nu een perfekt werkende machine en dan zou ik riskeren een slecht werkende machine.
Ik hoor alleen maar teveel slechte dingen om mij heen na het instaleren van SV2.

Mijn persoonlijke mening, is dat SP2 het beste is wat ik ooit van ome Bill heb gezien.
Geen problemen hier.

Ik heb SP 2 geinstaleerd en alle draaid als een zonnetje
nergens problemen mee

SP2

Ik heb de sp2 wel geinstalleerd en ik ben Internet Explorer kwijt. Er staat wel een aardbolletje met "internet", maar als ik dat aanklik krijg ik de eigenschappen voor internet. Via "uitvoeren" en dan de url kan ik wel het web op. Hindert niet, gewoon Firefox erop en prima!!
Helaas krijg ik iedere keer als ik een url aanklik in een mailtje een verkennerscherm. Ook wel Firefox, maar ook dat verkennerscherm "koppeling zoeken".
Kent iemand dit probleem?
Wat is ertegen te doen?

Ik heb na de installatie van SP2 een format-C moeten doen omdat er teveel software matige problemen ontstonden dat het gewoon niet meer liep. Een schone herinstallatie uitgevoerd en t loopt nog als een tierelier en sneller als voorheen. Microsoft geeft richtlijnen aan voor een zo goed mogelijke installatie en maar weinigen houden zich daaraan: als je SP2 hebt gedownload: zet firewall,virusscanners en ander spul wat draait UIT en installeer dan SP2, kan dan bijna niet meer misgaan, tenzij je software hebt wat nog niet aangepast is an xp2 maar daar kun je microsoft de schuld niet van geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan