Wel opstartgeluid, geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DannyVerhoef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
Om een oud spel te spelen adviseerde iemand op een forum mij om mijn videokaart uit te schakelen en het daarna opnieuw te proberen. Toen ik de computer opnieuw opstartte ging alles gewoontjes tot het moment dat windows het bureaublad moest tonen.

Ik hoor wel het opstartgeluid, maar krijg geen beeld. Wanneer ik de pc reset vraagt deze of ik veilige modus wil gebruiken. Wanneer ik dit doe, dan hangt de pc bij btkrnl.sys. Na diverse opstartpogingen en fora te hebben gelezen hoop ik hier een oplossing te vinden op mijn probleem. Op de pc zit PC Angel geinstalleerd, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.

Kan iemand mij helpen :(

PC Angel zou ik niet gebruiken, dat is recovery software en zal de pc waarschijnlijk terug zetten naar het punt toen je de PC gekocht hebt. Je bent dan alle data kwijt.

Wat heb je gedaan door de videokaart uit te schakelen ? Via het BIOS ?

Dit was het 'advies' van de forumgebruiker:

Right click on your desktop>click on properties (Display properties will launch up)
Click on settings>Advanced
Click on the Adapter tab
Click on properties
in the General Tab, down below there is "Device usage"
Click on that device usage list, and select"Do not use this device(disable)"
Click on ok to confirm (leave the display properties and all)
restart your machine

Het probleem is inmiddels opgelost. Via een recovery cd en teruggaan naar een herstelpunt. Toch bedankt voor de tijd/moeite. :o

Zet je computer eens uit en haal de 220 stekker uit de pc en haal daarna de videokaart kaart er eens uit. Dan de aan/uit knop van je computer enige tijd ingedrukt houden en plaats daarna de videokaart terug. Steek de 220 stekeer er wer in en start de pc op. Grote kans dat hij het weer doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan