Wel ruimte voor Micro-SD kaart maar niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
hallo allemaal

ik had een vraagje ik heb in mijn computer wel de mogelijkheid om er een Micro-SD kaart in te stoppen [en meer] kijk hier voor een plaatje, maar als ik in 'deze computer' kijk zie ik dit nu kan het wel via bleutooth maar heb vaak dat ik in 1 keer een stuk of 15 nummers naar mijn telefoon stuur [daar gebruik ik m ook voor] en om elke keer andere pc aan te doen eerst muziek op usb'tje te zetten en dan op andere pc naar mijn tel verbinden is ook niet zo heel geweldig,
nu is mijn vraag waar kan dit anders staan of moet ik het ergens installeren of dergelijke [deze computer heb ik gekregen dus heb er verder haast geen cd's bij of dergelijke]

alvast bedankt voor het mee denken
sander2

Jij kan in je pc een SD kaart stoppen, maar géén microSD ...
Wat je kan doen is een adapter kopen, dáár kan jij je microSD kaartje in stoppen en die adapter mét je microSD kan weer in je kaartlezer ...

PS: Staal op de Nassaustraat heeft vast wel zo'n adapter, anders eens kijken bij een telecomwinkel ..

Laatst bewerkt:
hallo

ow oke, dat dacht ik omdat je een 'gleuf' hebt die smal is met beetje dik erboven en daar precies een Micro-SD kaart in kon
, oke hoeveel kost zo'n adapter precies dan?, haha u bent bekend in Winschoten??

groet
sander2

hier => http://www.blueface.nl/kingston-microsd-geheugenkaart-p-361.html is ie te koop voor net geen 10 euro ... maar wel met een 2GB MicroSDkaartje.

Een losse adapter zou ik 1-2-3 niet zo snel weten ..

En bekend? ach, 1/2 jaar gewerkt aan de Nassaustraat en ongeveer een 1/2 jaar aan de Hoorntjesweg, snackbar Tillie's, tsja, ik dacht zelf van niet ;)

oww maar die heb ik zelf ook en dat bedoel ik ook met die SD kaartje, en daarom dacht ik ook al dat ie er wel in zou moeten passen,
deze heb ik bijde wel, weet u dan waar ik het kan zoeken?

haha oww oke, tilly's ken ik zo niet maargoed staal wel;)

Als ik het zo bekijk zou je de adapter met je microSdkaart in de middelste gleuf moeten doen, ik denk met de contacten naar beneden ...

Als je dan bij deze computer kijkt als de kaart erin zit, zou er (dacht ik) bij 1 van die lokale stations een aanduiding moeten staan, iets in de geest van "SDkaart" ofzo.
klik daarop en je kan zien welke nummers er staan ...

Laatst bewerkt:
ja, ik snap wat u bedoelt maar dat is het juist hij geeft helemaal niks aan, dat plaatje wat in mijn eerste tekst stond blijft ook zo als ik deze SD kaart erin doe
en heb bij alles gekeken maar ik kan het nergens vinden dat vind ik er juist zo gek aan
heb hem ook even andersom erin gedaan maar helpt ook niet

Tsja, en als je em dan in een andere computer of laptop doet (vriend of anders een buurman ...) wat doet ie dan?

ja, mn ouders hebben ook een computer met SD ingang en als ik hem daar in doe dan krijgt ie m wel gewoon en dan kan ik gewoon muziek en foto's e.d. op mn geheugenkaart zetten maar als ik dit elke keer zou moeten doen zou ik alles eerst op een usb moeten zetten dan andere computer aan [ en vragen of het mag omdat het ook hun computer is] dan SD kaart erin en dan muziek erop zetten,
daarom dacht ik is er misschien een hardware fout of dergelijke

Sja, wat er dan eventueel aan zou kunnen mankeren is dat de SDlezer niet funcitioneert, aangezien je een USBpoort benut van de unit, denk ik dat ie wél goed aangesloten is op het moederbord.

ja, aan zoiets zat ik ook te denken of dat er wat niet goed geinstalleerd was, omdat hij het op andere computer ook doet maar wat zou nu de oplossing zijn dan, weet u dat zo?

het zou kunnen dat de unit niet volledig aangesloten zit in de kast, dáár zou je nog naar kunnen kijken, voor de rest zou ik het niet weten..

Oke, Vraagje als ik de computer volledig van het stroom af heb zit daar dan nog stroom op?? sorry ik ben niet zo bekend met het er zelf uit halen of er zelf bij zitten:o

voor zoiets mooi's maar 5 euro??:eek: [ook al zie ik nergens een prijs en waar ik m kan bestellen:$] maar ik stop daar dus mijn micro sd kaart in en dan in de usb poort en dan werkt hij????

heb hem al besteld :d wel voor paar euro meer, bij staal;) daar stond dat ze hem hadden

de Handyman had em ook hoor!! Maar zoals ik al zei, de bron was PCM sept2010

En op de site van SWEEX kun je ook kijken waar deze te koop is ....

Laatst bewerkt:
ja weet ik,
maar de handyman is bij ons dicht volgens mij,
en verder was er in veendam nog 1 maar ik beschik niet over een auto of schooter dus was staal de dichtstbijzijnde oplossing

ja daar had ik het van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan