Wel stroom, geen data

• Onderwerp starter Onderwerp starter FTMC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FTMC

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Ik zit al een hele tijd met een vreemd probleem bij de frontUSB's van mijn PC... Ik krijg er namelijk wel stroom op (batterijen laden op, harde schijf begint te draaien, ...) maar diezelfde harde schijf wordt niet weergegeven bij deze computer... Ik heb al in het BIOS gekeken, daar staan alle USB-controllers aan en ook bij apparaatbeheer worden er geen fouten weergegeven... Iemand een idee wat dit kan zijn?

Dank bij voorbaat,

FTMC

Werkt de schijf wel op de usb ports aan de achterzijde van de PC?
Mogelijk heeft men dan de kabeltjes verkeerd/niet op het MoBo aangesloten.....

De schijf werkt inderdaad aan de achterzijde... De kabeltjes zijn normaal juist aangesloten... (Had ik al nagekeken)... Toch bedankt...

Sorry.. nog een vraagje... heeft die voorzijde ooit gewerkt? Met andere apparaten, bijv een MP3 speler, memory key o.i.d. ?

Zo nee dan is die port misschien defect.... maar vaak zijn toch [ja, ja, ik blijf zeuren] de kabeltjes niet goed of stevig genoeg aangesloten....... Het zijn meestal namelijk allemaal losse pennetjes...... die wel op het juiste plekje ingestoken moeten worden....

attachment.php

attachment.php

Je kunt ook de usb hub verwijderen uit apparaatbeheer, opnieuw opstarten en hem opnieuw laten detecteren en installeren........

Bijlagen

• instusb6.jpg
    instusb6.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 272
  • instusb1a.jpg
    instusb1a.jpg
    5,9 KB · Weergaven: 250
De voorzijde heeft altijd gewerkt, nu heb ik er wel een tijd terug vista opgezet, maar dat zou normaal toch geen problemen mogen geven... De pinnetjes zoals jij ze laat zien hangen bij mij in 1 blok, dus fout steken is geen optie...

Grtn,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan