wel systeemgeluiden maar geen mp3 of audio cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron woodman

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Hellup

Ik heb na het opnemen van een cassettebandje geen geluid meer als ik mijn mp3 of andere audio geluiden afspeel. Wel zijn de systeemgeluiden gewoon te horen.

Ik heb naar nieuwe drivers gezocht ik heb in systeem instellingen alles doorgelopen maar nergens wat kunnen vinden. Niets staat gedempt. :confused:

Wie heeft er nog suggesties ?!?!? :thumb:

THNX

Groet, Ron

O ja
DELL Dimension P4
geluidskaart Turtle beach Santa Cruz
XP home edition

Franz,

THNX voor de snelle reactie. Helaas heeft het installeren van deze drivers nog steeds hetzelfde effect. Wel systeemgeluiden over de speakers maar geen audio geluid :rolleyes:

Ik weet niet waar ik dit kan oplossen
denk dat ik alles al geprobeerd heb.

Heb je nog meer iedeeen?

Wanneer heb je dit opnemen van een cassettebandje gedaan? Als dat kort geleden is kun je misschien een systeemherstel terugzetten naar toen het nog wel goed werkte.

helaas, door systeem herstel te kiezen start mijn PC niet meer op. Hij blijft hangen in het aanlog scherm.

Nu ben ik genoodzaakt om opnieuw te installeren. Jammer maar helaas. Nou in ieder geval zal dan ook wel het probleem met de geluiden opgelost zijn.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties

Groet, Ron

Dat is heel vreemd. Ik denk toch dat er dan meer aan de hand was. Systeemherstel is juist bedoeld om terug te kunnen naar een periode dat het goed was.

Wel balen:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan