Wel verbinding, geen explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Ik heb laatst vele updates van Microsoft gedownload en nu is het zo dat als ik mijn pc opstart het een minuut of 2 duurt voordat ik Explorer kan gebruiken. Ik heb echter wel gewoon internetverbinding want ik kan wel gewoon mijn mail enzo binnenhalen, maar het duurt dus erg lang voordat Explorer gaat werken, voor die tijd zie ik alleen een wit scherm (dus niet van dat hij de pagina niet kan vinden ofzo). Please someone help me :(

Hallo Tom3k,

Ik ken een paar mensen die dat ook hebben gehad, en ik denk dat die een virus hebben gehad( ik denk jij ook)
Wat hun toen gedaan hadden is gewoon explorer opnieuw instaleren. Daarna hebben ze het probleem niet meer gehad. Niet voor de eerst handliggende oplossing, maar misschien is het een oplossing. ( de meeste mensen doen dit trouwens niet) Toch veel succes!! :thumb:

Hmmz, het explorer opnieuw geinstalled, maar dat hielp helaas niet echt. Maar ik kon ook explorer ook niet eerst uninstallen. Naja, hij zei dat hij het deed, maar toen ik de pc opnieuw had opgestart stond het er nog gewoon op. Any more suggestions?

Ik heb eens opgelet bij het opstarten en ik merk nu dat het heeel lang duurt voordat Norton is opgestart. Het lijkt alsof hij een hele tijd neits doet en dan na een minuut of 2 dan pas start hij Norton en zodra die draait doet ook meteen Explorer het.

Wat nu?

Laatst bewerkt:
Norton start gewoon sloom op.. Daar is niet echt iets aan te doen. Misschien moet je eens op spyware scannen.

Norton is niet 1 van de snelste nee, maar hij starte altijd redelij kgoed op, ik heb er een 2800XP+ inzitten, maar het is net alsof die een tijd niets doet en dan pas Norton gaat opstarten. En zoals ik al zei, het kwam nadat ik die windows updates had geinstalleerd :-/

kun je met systeemherstel nog terug voor de
insalatie van die updates?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan