robbiemanders
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2014
Ik heb laatst de Dell Inspiron 15 3537 gekocht bij Dell. Ik zit boven op zolder en ben daar het verst verwijderd van de router die beneden in de meterkast staat. Het betreft de router die standaard door UPC wordt geleverd, nl. de Cisco EPC3925. Ik heb op zolder altijd een goede verbinding en goed internet gehad met mijn oude ASUS laptop en in het begin had ik dit ook met mijn nieuwe Dell laptop. Na een paar dagen viel de internetverbinding steeds weg, terwijl ik wel een goede verbinding had met de router. Het is op dit moment zo erg dat ik vaker geen internet heb dan wel, ondanks de goede verbinding met de router. Het ene moment heb ik internet en dan weer niet. Zelfs als ik beneden een paar meter van de router zit, heb ik soms geen internet. Soms is de verbinding met de router 'beperkt'. Ik heb wel een goede internetverbinding (zoals het hoort) als ik m'n laptop direct met een ethernetkabel aansluit op de router. Aangezien ik de enige in huis ben die dit probleem heeft, denk ik dat de oorzaak in m'n nieuwe laptop zit. Het zou ook kunnen zijn dat onze router niet compatibel is met Windows 8.1 of dat de problemen met een internetverbinding ontstaan zijn na en door de update van 10 april (ik heb nog geen systeemherstel gedaan naar dat punt).
Ik heb al van alles geprobeerd en ben ten einde raad. Is er iemand die me kan helpen met mijn probleem?
Ik heb al van alles geprobeerd en ben ten einde raad. Is er iemand die me kan helpen met mijn probleem?
Laatst bewerkt: