Wel verbinding, geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuidoGTI

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
1
Mijn situatie:
ik heb een amd athlon 1100
512 mb intern geheugen
40 gb

Regelmatig met het opstarten van explorer kan de startpagina niet gevonden worden terwijl er wel verbinding is met (in dit geval) de router. Dit zelfde euvel deed zich namelijk ook al voor toen ik nog met de vaste lijn inbelde (telefoon). PC is inmiddels al een keer opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft zich regelmatig voordoen. Ik vermoed daarom dat het iets te maken heeft met de hardware of de instellingen van explorer in combinatie met het systeem (is natuurlijk al oud). Indien het probleem zich voordoet, helpt het alleen door de pc opnieuw op te starten en dan nog niet altijd functioneert explorer. Waar ik nu nieuwsgierig naar ben is: wat gebeurd er nu allemaal precies als je explorer opstart? op deze manier kan ik misschien een oplossing vinden.

O, ja! ook opmerkelijk is dat mijn downloadprogramma voor muziek het soms wel doet terwijl msn en internet dan dus niet op willen starten, heel vreemd.....

Herkent iemand dit probleem of weet iemand gewoon de oplossing, laat het mij dan weten! wordt er lichtelijk nerveus :( van namelijk.

dank alvast,

Groeten guido
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan