Wel verbinding, geen internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Hallo :)

Sinds een tijdje doet internet op mijn laptop heel raar.
Ik heb wel gewoon normaal verbinding enzo (geeft ie ook aan) alleen ik krijg geen internet, niet in firefox, IE of msn.
Dan moet ik steeds de laptop opnieuw opstarten, erg irritant. Het moet wel aan de laptop liggen, want op de pc van me zusje doet internet het wel gewoon.
Wie weet wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Alvast bedankt voor het antwoorden

Wel verbinding, geen internet.

Hallo,

Komt me bekend voor, het stuurprogramma van de netwerkkaart bijwerken, hielp bij mij!

Ga naar configuratiescherm (bij Vista) vervolgens apparaatbeheer, netwerkadaptors, dubbelklikken en zie daar stuurprogramma bijwerken!

Succes!

Ik heb gedaan wat u zei;
Bij apparaatbeheer onder netwerkadapters stonden 2 dingen:
- RT73 USB Wireless LAN Card
- VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter

Ik ging er vanuit dat ik de eerstgenoemde moest bijwerken.
Ik twijfelde eerst of ik Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's moest kiezen of Op mijn computer zoeken naar stuurprogramma's zoeken. Ik koos voor het tweede. Toen; Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer, van daaruit heb ik het stuurprogramma bijgewerkt. Heb ik het goed gedaan?

Maar het probleem is nog niet geheel opgelost, het is wel minder nu.

Wel verbinding, geen internet.

Wireless heb je goed gedaan, maar daarna had je "automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken etc" moeten kiezen.
En nu maar kijken, of het beter gaat!
Je kunt, als het niets uitmaakt, of anderszins, altijd teruggaan via "vorig stuurprogramma"

Succes!

Hoi,
Dit had ik ook, en mijn probleem was de virus scanner. In mijn geval Norton Antivirus. Het beste is om toch te proberen je virusscanner te verwijderen en over te stappen op AVG (betaald) Dat is een goed programma + je kan gewoon internetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan