Wel verbinding, geen Internet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Quin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quin

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2010
Als eerst maar netjes voorstellen,

Ik ben Quin.

Simpel,
maar, Ik heb een naar probleem op mijn laptop.

ik kan wel verbinding maken met mijn router(Netgear) Maar ik heb alleen toegang tot het intranet.

Met een kabeltje op een linux desktop werkt het overigens wel. De laptop draait op Windows Vista:evil:

Kan iemand mij helpen?

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Heeft het wel gewerkt?
En heb je rechts onder het netwerk icoontje als je daar met rechtermuisknop klikt komen daar dan niet beschikbare netwerken te voorschijn

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Heeft het wel gewerkt?
En heb je rechts onder het netwerk icoontje als je daar met rechtermuisknop klikt komen daar dan niet beschikbare netwerken te voorschijn
Hallo, het heeft zeker gewerkt, en dan ook lang. Het gebeurd pas sinds 2 dagen. Ik heb wel verbinding met mijn router(ik kan naar de instellingenpagina gaan dmv 192.168.1.1/10.0.0.1 of RouterLogin.com, die het overigens wel doen dan vaag genoeg). Er zijn ook nog andere netwerken beschikbaar maar waarom zou ik op het internet van de buren gaan zitten terwijl ik zelf goud geld betaal voor internet?

Hoi,

Dat hoor je me ook niet zeggen:D dat je bij de buren moet gaan maar staat jouw netwerk er wel bij? zie net dat je wel verbinding het maar als je opnieuw aanmeld gaat dan je wacht woord automatisch inwerking

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat hoor je me ook niet zeggen:D dat je bij de buren moet gaan maar staat jouw netwerk er wel bij? zie net dat je wel verbinding het maar als je opnieuw aanmeld gaat dan je wacht woord automatisch inwerking

Het netwerk is onbeveiligd... Zo slim ben ik dan wel, na al die resets en wat ik al niet geprobeerd heb.:p

Hoi,

Het gaat niet om slim zijn maar ik probeer te helpen en ik kan vanaf hier niet zien wat je geprobeerd hebt .
Maar er zal 2 dagen wat gebeurt zijn hoe waarom dat zal je dus moeten vinden.
Maar zonder een juist wachtwoord kan je volgens mij dus ook geen contact maken met internet daarom mijn vraag .
Router al een gereset?

Hoi,

Het gaat niet om slim zijn maar ik probeer te helpen en ik kan vanaf hier niet zien wat je geprobeerd hebt .
Maar er zal 2 dagen wat gebeurt zijn hoe waarom dat zal je dus moeten vinden.
Maar zonder een juist wachtwoord kan je volgens mij dus ook geen contact maken met internet daarom mijn vraag .
Router al een gereset?

Jazeker, al meerdere keren.

Maar, hartstikke vaag, ik duik net achter mijn laptop om mijn kermissimulaties te spelen en mijn wifi doet het ineens..:shocked: Vaag dus maar schijnbaar opgelost.

Bedankt voor de hulp;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan