Ik heb een probleem op mijn laptop dat ik geen internet meer krijg via mijn WL-114v2 sitecom router. na 4 weekjes mijn laptop weer te gaan gebruiken ben ik opeens verbinding met internet kwijt zonder dat er iets veranderd is in instellingen aan mijn router of op de laptop. Mijn laptop maakt wel verbinding met het router maar heeft beperkte of geen verbindingsmogelijkheden. Ik heb de instellingen handmatig geconfigureerd maar ook dan krijg ik geen toegang tot internet de verbinding met mijn router is goed en nu zonder de melding beperkte of geen verbindingsmogelijkheden en toch geen internet. met mijn andere laptop heb ik wel gewoon internet via hetzelfde router ook draadloos. de laptop waarop het probleem is ontstaan draai ik win xp pro. de wireless lan kaart is een ralink rt2500 wireless lan kaart. sluit ik de laptop aan op de router met kabel dan krijg ik wel internet ( VIA compatible Fast ethernet adapter) als ik kijk naar de status van de draadloze netwerkverbinding krijg ik de volgende melding dat het probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netwerkadres aan de computer heeft toegewezen.Herstellen werkt ook niet. en het gekke vindt ik dat ik via een ander router hier uit de buurt wat dus niet beveiligd is wel het internet op kan
heb mijn router beveiligd met wep maar de instellingen staan op de laptop staan allemaal juist het heeft immers altijd gewerkt. heb voor mij doen alles geprobeert maar het probleem blijft . wie kan mij helpen ??
groet Mintje

groet Mintje