Wel verbinding, geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyreen

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:
De ene keer heb ik wel verbinding op mijn laptop met mijn eigen thuis netwerk, het andere moment niet. Vanochtend heb ik mijn laptop 8 keer opnieuw moeten opstarten voordat ik internet verbinding had! Ik heb wel altijd 4 andere netwerken van mijn buren die altijd bereikbaar zijn. Verder heeft hij op mijn mobiel EN op de normale computer wel altijd verbinding ( mobiel op de zelfde plaats en computer 10 meter verderop. Ook als ze uitstaan heb ik niet altijd verbinden gevonden )
Wat kan ik hier aan doen?

Groeten,
Pyreen

Hallo Pyreen

welke windows versie heb je?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Butuhan52,

Ik gebruik op allebij mijn computers Windows 7.
Op mijn mobiel gebruik ik Android.

Groeten,
Pyreen

Weet je zeker dat je de laatste driver versie van je draadloze netwerkaart hebt? Soms willen oude driver versies wel ´ns problemen geven. Ook zou je, indien je ook over een andere draadloze netwerkaart, of adapter beschikt, kunnen uit testen of het probleem zich dan nog steeds voordoet.

Met vriendelijke groet,

~~Hannibal392~~

Beste,

Ik weet niet zeker of ik de laatste drivers heb, maar vroeger werkte hij wel goed.
Wat is de beste manier om mijn drivers te updaten?

Groeten,
Pyreen

Beste,

Ik weet niet zeker of ik de laatste drivers heb, maar vroeger werkte hij wel goed.
Wat is de beste manier om mijn drivers te updaten?

Groeten,
Pyreen

Met dit programmatje:

http://www.drivereasy.com/

Download wel de gratis versie, want anders moet je uiteraard betalen voor de extra funcionaliteiten. Maak ook even een back-up. Als het goed is staat dat standaard in dat programma ingeschakeld, maar ik kan het mis hebben. Indien ik het mis heb moet je het even zelf aanzetten in dat programma.;)

Met vriendelijke groet,

~~Hannibal392~~

Graag zouden we wel willen weten of het probleem nu opgelost is, of niet.:)

Met vriendelijke groet,

~~Hannibal392~~

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan