wel verbinding geen webpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritchie

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
63
op mijn pc waarmee ik met een analoog modem inbel via wanadoo krijg ik sinds ik de pc omgezet heb naar windows xp ( nieuwe installatie) geen webpagina's op mijn beeldscherm. De verbinding maakt hij netjes maar geen beeld. ik heb de dns adressen van wanadoo al handmatig ingevoerd en de cookies en tijdelijke bestanden opgeschoond maar geen resultaat

iemand enig idee wat ik nog proberen ?????

alvast bedankt


ritchie:(
 
Zit met een zelfde soort vervelende kwestie,zie snekre
Ik vind dit geen soort van antwoord op deze vraag van Ritchie,daar heb je echt niets aan !
Antwoord als moet je bij netwerk kijken.
Sorry dit moet mij even van het hart.
 
je kan ook ff normaal antwoorden hoor!!

moest ff opzoeken hoe het precies moest.

van wanadoo kreeg ik de volgende tip en dat hielp:

in de lijst configuratie van netwerk moest ik alleen de adapters die ik gebruik laten staan (bij mijstonden er namelijk opeens andere dingen in die ik dus heb weggehaald)

In deze lijst moest ik "Client voor Microsoft-netwerken" toevoegen. Dit doe je door op toevoegen te klikken en "Client" te kiezen.

Daarna pc opnieuw opstarten en bij mij deed hij het.
 
Geplaatst door giotastic
je kan ook ff normaal antwoorden hoor!!

moest ff opzoeken hoe het precies moest.

van wanadoo kreeg ik de volgende tip en dat hielp:

in de lijst configuratie van netwerk moest ik alleen de adapters die ik gebruik laten staan (bij mijstonden er namelijk opeens andere dingen in die ik dus heb weggehaald)

In deze lijst moest ik "Client voor Microsoft-netwerken" toevoegen. Dit doe je door op toevoegen te klikken en "Client" te kiezen.

Daarna pc opnieuw opstarten en bij mij deed hij het.
Kon helaas niet aan het bericht zien,dat er nog nagedacht werd.
Mijn probleem is via een andere vraag opgelost.
Het was niet mijn bedoeling vervelend te zijn,maar te helpen.Met hulpvaardige groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan