wel verbinding maar toch ofline

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
ik heb via draadloos verinding met internet , de ping is oka , maar als ik de explorer opend , zegt tie dat ik ofline bent , volgens mij zit er ergens een deur dicht , maar welke

de verbinding is 80 % dus daar ligt het niet aan de ping is ook goed , wie weet iets hierover

bij voorbaat dank

harry

Domme vraag van mij, maar heb je in Internet Explorer al gekeken bij Bestand, Off line werken? Staat daar een vinkje voor? Weghalen...

heu oeps niet dat ik weet , en hoe kom ik daar , ik weet wel dat msn het zelfde zegt . of houd dat verband met de exploerer

Als je Internet Explorer geopend hebt (heb je 6? Als je 7 hebt moet je eerst op Alt drukken) dan zie je linksboven Bestand, Bewerken, Beeld, enz.
Dan op Bestand klikken en kijken bij Off line werken.

ik ga dat doen , dan moet msn dus ook weer gewoon gaan werken , tis wel vreemt 80% verbinding en nog niks kunnen hahah .... ik probeert het

Hetzelfde probleem

Hi, Ik heb precies hetzelfde probleem. Pingen werkt prima, maar ik kom verder niet op internet. Ik hoop dat er nog iemand een oplossing weet voor dit probleem.

Groetjes, Marianne

Kan aan vele dingen liggen....

Verkeerde IP instellingen, firewall(s), bepaalde beveiligingsinstellingen in de router zoals mac-adres handling en kindersloten.

beetje meer informatie over de hardware en het netwerk zou fijn zijn.

ik werk met een sweex router en een sitcom extender

via de sweex werkt alles perfect

via de extender wel verbinding , maar ik blijf ofline volgens de explorer
als ik ping dan werkt alles correct

harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan