Wel verbinding, maar...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennetje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Berichten
420
Ik heb op mijn computer wel gewoon verbinding, alle snoertjes zitten goed, en mijn verbinding is 100 Mbps. Alleen als internet opstart kan hij de pagina niet laden. De pagina wordt wel gevonden, maar kan waarschijnlijk de data ervan niet binnenhalen. Ik heb al gekeken bij de proxy en dns server maar voor zover ik weet staan die gewoon goed, automatisch dns en ip vaststellen en geen proxy. De lampjes van de router branden gewoon. Geen enkele site doet het.

Weet iemand de oplossing?
 
Probeer eens de optie uit de bijlage.
Soms wil dat helpen.
 
kijk bij start ... uitvoeren...typ hier cmd....nu krijg je een zwart schermpje...

typ in het zwarte scherm ipconfig /all

wat is je dns, gateway, dhcp, ipadres en subnetmask???
 
Ik (of beter gezegd mijn broer en zusje) heb hetzelfde probleem. Beide laptops draaien op Vista en beiden hebben ESET Smart Security erop staan.
Ik ben er al achter dat wanneer je de beveiliging van ESET volledig uitzet, het internet wel gewoon werkt.

Het vreemde is dat ik op mijn eigen laptop (ook met Vista en ESET, maar dan een andere versie) wel gewoon het internet op kan.

Iemand hier een/de oplossing voor? mrmusic??
 
Bij mij heeft deze oplossing in elk geval prima gewerkt :thumb:, nu maar hopen dat svennetje er ook iets aan heeft :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan