Wel verbinding met het internet maar met beperkte funties...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Newbie pro

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Hallo
Eens in de zoveel tijd heb ik een probleem, dan komt er bij mijn internet een geel driehoekje te staan met een zwart uitroepteken. Er is dan wel verbinding met het netwerk, maar ik kan niet het internet op vanwege beperkte functies. Als ik op
'problemen oplossen' klik geeft hij de foutmelding: Geen verbinding met de DNS-server/DNS-server reageert niet. Na een paar keer mijn computer opstarten doet hij het weer. Mijn OS is windows 7 64-bit home premium en ik heb een draadloze modem van Tele 2 (20 mbps). Verder heb ik een RTL8187B_WLAN_Adapter (usb) om het draadloos netwerk te ontvangen.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan voorkomen/verhelpen? Alvast bedankt.

Als je het probleem weer hebt, zou je eens op de configuratie van je modem kijken of hij wel een DNS heeft gekregen van Tele 2.
Je kan meestal naar de adres surfen van je default gateway wat voor meeste mensen 192.168.1.1 is.

Ik denk niet dat je het aan je laptop licht maar je zou altijd met een kabeltje testen of je met een kabel wel verbinding hebt met het internet.

Als ik daar naartoe ga dan moet ik inloggen, maar ik heb vorig jaar die codes verandert dus ik weet niet meer wat ze zijn...

Je kan hem resetten tenminste de meeste, door 10 seconden de stroom er af te halen dan terug te plaatsen en even wachten maar.

Aan de onderkant staat meestal een sticker daar staat de type op, als ik dat type weet kan ik even zoeken hoe je hem hard moet resetten

Er zit als goed is achterop de modem een klein knopje zou je die eens 5 seconden in gedrukt houden? of heb je dat al geprobeerd.

Hmmm en een handleiding is niet te vinden :|
Zou je eens willen proberen user en user om mee in te loggen?

hmm, mijn expertise houdt hier op, heb 1x eerder met een dv 2020 te maken gehad en dat was geen pretje.
Hopelijk heb je de ww ergens op geschreven, anders zou ik het echt niet meer weten.
Er is geen handleiding te downloaden, niets over te vinden behalve klachten...

Hopelijk heeft een andere Helpmij gebruiker nog een oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan