Wel verbonden, maar verbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetabaja

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2014
Sinds kort windows 8 geinstalleerd en nadien telkens problemen met de verbinding van internet. Meestal moet de laptop tweemaal opgestart worden, wil de verbinding goed verlopen. Weet iemand hoe dit kan?

Zit er een bug in windows 8?

Begin eens met het resetten van je router.

Meestal is dit het gevolg van het niet verkrijgen van een IP-adres of van dubbel uitgedeelde IP-adressen.

Voor zekerheid kijk even of bij jou ( Internet Opties ! ) zo aangevinkt is ??

1zf4vh4.jpg

royonix, het lijkt nu opgelost.. ben benieuwd morgenvroeg.. of hij dan ook gelijk het goed doet.. dank je voor zover..

Neen helaas, het heeft niet geholpen.. het gaat nu juist slechter.. nu moet ik wel drie of vier keren opstarten en verbinding maken.. terwijl hij hem wel ziet.. en er automatisch verbinden staat.. iemand nog suggesties?

Vreemd dat ik eigenlijk niks doe, en dat hij het ene keer wel doet en de andere keer niet..

Ik zie ook net, dat het systeem het vinkje eruit gooit? !

Niemand enige suggesties?

Laatst bewerkt door een moderator:
:confused: Kijk maar nog eens alle reuter kabels of zijn wel goed en vast aangesloten, kijk ook of internet lampje op je modem brand en niet af/en toe uit gaat, probeer maar eens reuter te restten mocht wel alles in orde met kabels te zijn ...
Let Op ! die vinkje daar moet wel blijven aan-gevinkt ! enz..

2h3mnbc.jpg
<<--Heb jij dat ook geprobeerd ?? :(

Het lijkt geholpen te hebben.. kon vanochtend zo internet weer op.. wat heerlijk.. haha.. bij mij stond overigens ook smartscreen filter inschakelen aan.. was dat het probleem denken jullie?

Ach die zgnm. SmartScreen filter heb ik absoluut altijd uit en naast mijn eigen aantal beveiligingen plus ook windows firewall en nuchterheid tijdens surfen, die zelf heb nooit nodig, veel mensen beweren ze dat ze zonder niet kunnen enz.
Ik geloof echter niet dat die bij jou oorzaak ( het zou kunnen maar twijfel ik echt op ) voor jouw probleem is of was ...:(

Laatst bewerkt:
Ah oke, ja heb er echt geen verstand van.. zie je wel.. hahaha.. ik hou jullie op de hoogte.. hopelijk is het opgelost.. zo niet, dan kom ik jullie weer om hulp vragen.. duimduimduim

Helaas, heeft het niet geholpen.. ik moet minstens twee maal opnieuw opstarten en zelf "verbinding" in werking stellen, terwijl er staat automatische verbinding. Weet iemand een goede tip?

Neen helaas is het nog niet opgelost.. vreemd genoeg heeft de laptop het een paar dagen goed gedaan.. en na installatie van een aantal dingen, ging het weeral mis.. weer verbond ie niet automatisch met internet.. maar vanochtend weer wel.. snap er geen hout van.. waarom de ene keer niet en de andere weer wel.. een conflict? Maar wat voor conflict?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan