Wel Verbonden met router, geen internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter jojm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jojm

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Hallo allemaal,

We hebben hier thuis sinds vrijdag een nieuwe router, een Netgear WNDR3700,
Alleen nu bestaat het probleem dat we op 2 laptops wel direct verbinding kunnen maken, maar op 1 laptop niet.

Hij heeft wel aan dat hij internettoegang heeft (rechts onderin beeld)

Als we bedraad gaan op die router, dan hebben we wel gewoon internetverbinding.

Ik heb het ook vergeleken met mijn eigen werkende laptop. en de instellingen staan precies hetzelfde (ook bij ipconfig /all, alleen het ip adres is anders:))

Ook heb ik heel internet al afgezocht naar een oplossing, zo heb ik de firewall nagekeken, de instellingen van IE etc.

Oja, nog 1 apart ding, SOMS (dus niet altijd) kan ik met die laptop wel op msn, maar dan kan ik nog steeds geen gebruik maken van het internet.

Hopen dat iemand ideeën heeft.

De laptop draait op Windows 7, Het is een MSI.

Als iemand nog meer informatie moet hebben, roep maar:)

Mvg John.

Goedemiddag,

De meeste router problemen kunnen worden opgelost door de router en modum uit het stopcontact te halen en dan na ongeveer 5 minuutjes er weer in te doen. Voordat je dit doet kunt u bij netwerkcentrum (staat rechtsonder in beeld als je verbinding wilt maken) "draadloze netwerken beheren", het netwerk verwijderen. Na de 5 minuten de stekkers er weer in en dan opnieuw proberen verbinding te maken.

Gegroet,
Ivo

Hartelijk dank voor uw reactie,

Ook dit heb ik al geprobeerd, heb zelfs de router al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, en hem toen gereed gemaakt vanaf die laptop.. maar ook dit hielp niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan