welek dll's nodig in veilige modus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonard0

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
weet iemand toevallig welke dll's allemaal nodig zijn om de veilige modus te runnen? ik heb er een paar maar lang niet genoeg > hij zegt dat ik de manifacturer moet benaderen omdat hij niks wil opstarten. heeft iemand die lijst? dan kan ik het copieren via Dos

*repair werkt niet > alleen recoverydisk maar dit zorgt ervoor dat ik alle data op schijf kwijt ben

heb recovery gedaan dus helaas alles weg, ik heb nu dus ook niks meer aan het oplossen van mijn vraag.

Tja binnen een dag zul je niet altijd een antwoord krijgen hoor, maar goed, nu de vraag op status opgelost zetten en klaar.
Draait de boel nu weer goed?

nee ik weet het, ben beetje ongeduldig, maar ik heb mijn pc echt nodig, nu zal ik wel heel wat werk extra krijgen, maar ik moet mijn werk ook op tijd inleveren, en dan kan ik niet hebben dat ik lang moet wachten.

alles draait nu weer perfect dat wel, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je nadat je je pc opnieuw opstart er ineens een dll bestand onvindbaar is. that's what i hate about computers, whatever..

:confused:

Heb je wel goede bescherming tegen virussen\spyware ?

nu is mijn pc dus weer helemaal clean, maar ik had er northon antivirus opstaan, met nieuwste updates, en verder adaware, en niks gemerkt, misschien firewall beter instellen en vaker scannen.

maar de oorzaak was een vastloper, toen moest ik wel aan/uit doen omdat ie 100% niks ander wou doen, ik kan me voorstellen dat aan/uit minder gezond is voor pc.

(ik heb een laptop dus dat is weer net iets lastiger als gewone pc vind ik, hij boot bv. ook niet met gewone xpcd, alleen via recovery cd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan