Welk één is de beste grafische kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas VDB

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Hallo,

Ik zou graag het spel GTA4 deftig willen spelen. Nu ben ik van plan om een nieuwe laptop te kopen. Ik heb twee laptops gevonden die mij wel aanstaan.

1ste PC zit er een ATI Mobility Radeon HD 4650
2de PC zit er een NVIDIA GeForce GT 130M

Kan er mij iemand zeggen welk één er het beste is? Ik heb al gehoord dat ATI beter is dan NVIDIA...

Graag snel antwoord aub

Groeten

Beide zijn geen hoogvliegers. Maar in dit geval is de HD4650 iets beter volgens mij. Ik vraag me echter af of je GTA IV er lekker op kan spelen. Is een desktop niet handiger en kan je de rest van het systeem ook posten. Dat is wel zo handig.

Dat gaat je op een betaalbare laptop echt niet lukken

Ik studeer nog, dus het moet een laptop zijn omdat ik deze moet meenemen tussen mijn kot en thuis.
Ik vind de prijs van die laptops al erg hoog en dan nog geen goede videokaart.
Voor de laptop met NVIDIA betaal ik €1799 en voor de laptop met ATI betaal ik €1499.
Processor: Intel Core 2 Quad Processor Q9000, 2GHz, Level 2 cache, 6MB.
Geheugen: 2x2048MB en ondersteunt tot 8GB DDR3
Harde schijf: 2x500GB 7200rpm

Beide PC hebben wel een video RAM van 2815MB videogeheugen. En volgens jullie ga ik GTA4 nog steeds niet kunnen spelen dan??

Laptops zijn ook niet gemaakt om te gamen.
De grootte van je videogeheugen zegt niets over de snelheid van de grafische kaart.

Ja, daar ga ik mee akkoord. Maar ik kon niet anders dan een laptop kopen. Nu vraag ik mij gewoon af met deze systeem eigenschappen of het mogelijk is om GTA4 te spelen zonder schokkende beelden... Het is niet zo dat ik alle eigenschappen van GTA4 op maximum ga zetten. Ik wil gewoon weten of het lukt of niet. De makers van dit spel moeten toch ook minimumveriesten vermelden...

De een van Ati is beter, Ati is een stuk meer ontwikkeld dan Nvidia en die videokaart heb ik ook en is behoorlijk goed.

Dat ziet er inderdaad goed uit.
Een GTX260m Daar kun je menig spel goed mee spelen.

Asus heeft zelf ook zoiets, maar kon het gister niet zo snel vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan