Welk antivirus internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

chivado1

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Berichten
69
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
heb 5 computers die een antivirus programma nodig hebben en ik wil er best wat voor betalen.
Wat is tegenwoordig het beste/uitgebreidste antivirus / internet security?
 
Hoi,

Zal wel een ellenlange discussie worden Smaken verschil denk ik zo maar G-data is volgens mij op het ogenblik de beste met daar achter Kaspersky.
 
als ik mag even, als je één van de beste gratis antivirus wil hebben, kies dan voor de gratis versie van avast!7 , een aanrader indien je zeer goed en gratis wil beschermt blijven ;)
indien je graag wat geld er wilt aangeven dan is wat Modag laat weten, en ook Nod32 (Eset) ook zeer goed ;)
 
bestaat er geen onafhankelijk onderzoek?
nu gebruik ik nog macaffee, maar dat word behoorlijk afgekraakt.
 
Laatst bewerkt:
AV comparitives. Hele uitgebreide tests. Voor de internetgeneratie de TLDR. Er zijn geen echt slechte antivirus programma's meer en ieder jaar is er net weer een ander programma een heel klein beetje beter. Kies gewoon uit het bekende merken en dan zit je eigenlijk altijd goed. Prijstechnisch (is geen onderdeel in de test) is NOD32 (Eset) erg interessant.
 
Informatie op de website van de consumentenbond lijkt mij geen goed uitgangspunt. Zo zie je hier dat Microsoft de hoogste waardering krijgt terwijl we allemaal weten dat het de minste bescherming biedt. Maar ja, het is populair en dan wordt er direct gedacht dat het ook goed is....

Bekijk de informatie van MRG Effitas eens, die voeren tests uit die overeenkomen met de praktijk en dat is de beste manier om te testen.
Hier het voorlopig resultaat van de Flash tests, en hier (pdf)de laatste test waarin wordt gekeken welke beveiligingssoftware de beste bescherming biedt bij online bankieren.

Zelf gebruik ik Emsisoft Internet Security Pack omdat die de beste bescherming biedt voor mijn systemen. Als ik iets anders moest kiezen zou het Kaspersky worden, maar ik hoef gelukkig niet te kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan