welk antivirus proggie

Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Berichten
178
mijn Norton internet security 2007 verloopt over een paar dagen,maar nu zit ik te twijfelen of ik er weer NIS 2008 op ga zetten of Mcafee NIS 2008,welke van deze 2 raden jullie mij aan,of misschien nog een beter NIS 2008 proggie?
 
Ben hier zelf ook een tijd mee bezig geweest met deze vraag.
Heb een aantal trials geprobeerd en testen gelezen en kwam, ook om de belasting te zien van de pc.
Ikzelf kwam uit bij Bullguard, goed goedkoop (voor 3 pc's) en goede ondersteuning.
Nod32 is ook heel goed, maar daar is een nieuwe versie van die alleen nog in het engels vekrijgbaar is.
De uiteindelijk keuze blijft een persoonlijke.
mvg leo


.
 
Als ik zo vrij mag zijn Kasperksy is tot op heden één van de beste zo niet DE beste. Vraagt weinig van je systeem en heeft vrijwel ieder uur updates. Zelf overweeg ik ook om deze te nemen en gebruik nu NOD32 die mij zeer goed bevalt en ook zeer licht is en met meerdere updates per dag komt.
Ik zou zeker geen Norton of MacAfee nemen..deze zijn lang niet zo goed als dat ze zelf beweren en vragen veel van je systeem.

Dan kan je beter gratis opties nemen zoals Avast of AVG i.c.m. bijvoorbeeld Zone Alarm, deze zijn net zo goed of zelfs beter dan Norton!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan