welk bestand voor monitor uitschakeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Addepat

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
Hallo,

Ik zou willen weten welk bestand verantwoordelijk is om de monitor na zoveel minuten uit te zetten.
Ik ben dat bestand waarschijnlijk kwijtgeraakt met een te overijverige opruiming.

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden.

volgens mij is het geen bestand maar een instelling in het Windows register en als het een bestand zou zijn dan is het een DLL zoek eens een register repair tool

Daancomp zei:
volgens mij is het geen bestand maar een instelling in het Windows register en als het een bestand zou zijn dan is het een DLL zoek eens een register repair tool
Dit raad ik af!

Vaak verwijderen die programma's registersleutels die onnodig zijn. Als er dus het één en ander mist (paar bestandjes bijvoorbeeld) is de kans dat je meer schade aanricht nogal groot...

via conf.scherm>beeldscherm>schermbeveiliging,
daar moet als het goed is de optie 'energie ' te vinden zijn.
daar is dit aan te passen.
(of bedoel je dat je die optie kwijtbent)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden zover.

Dat van die optie weet ik. Die zit er gewoon nog maar werkt dus niet omdat ik een bestand heb kwijtgemaakt.Ik heb dus tijdens een spyware verwijderingsactie een bestand teveel weggegooid ergens onder Windows-system of system32.

Iemand anders nog een suggestie?

Laatst bewerkt:
probeer dit eens, ga naar Start>Uitvoeren, typ in het venster:
sfc /scannow (tussen sfc en / een spatie!)
Je moet wel de installatie cd-rom van Windows XP
erbij hebben, want er wordt naar gevraagd.

er word nu gezocht naar ontbrekende bestanden, en via de cd kan je ze terugzetten.

Laatst bewerkt:
De schijf waar ik destijds Xp mee heb geinstalleerd is kapot. De versie die ik nu heb liggen pikt hij helaas niet. Misschien nog een andere mogelijkheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan