Welk besturingssysteem??

Status
Niet open voor verdere reacties.

The GuRu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Ik heb net een nieuwe laptop gekocht, namelijk een hp pavilion dv6382..

Maar hier staat windows vista op wat ik zelf eigenlijk niet zo goed vindt, zeker niet omdat het een laptop is ( minder goede hardware).

Nu wil ik een nieuw besturingssysteem erop zetten, maar ik weet niet juist welk.
Het zou windows xp media center moeten zijn (aangezien een een multimedia pc is) maar de pc heeft een AMD turion 64 x2 processor. Dus ik weet niet of media center 64 bit ondersteunt, of maakt deze processor gewoon niets uit??

ik heb ook een 64 bit pc maar er staat ook gewoon vista 32bit op dus bij mijn weten maakt het niets uit

je kan altijd gratis Ubuntu Downloaden/Gratis bestelen!.:thumb:

Linkje

wel zonde van je vista. welke versie is het?

Laatst bewerkt:
vista premium, maar het is niet echt zonde. K'heb zelf hier nog een paar versies van vista liggen. Maar momenteel vindt ik xp nog altijd vele beter.

Dat wel, ik vind Vista pas intresant als er een ServicePack uitkomt.:rolleyes:

nee, ik geef altijd 0301111111 en dan krijg ik mijn besteling binnen 2 weken.:thumb:

Er is toch ook gewoon 64 bit versie van XP.

Vista/XP

Hoi,

Ik had hetzelfde, Vista er orgineel op en ik heb er toen een Dualboot met XP van gemaakt, misschien een domme vraag maar maakt het iets uit qua garantie als je het orignele besturingssysteem ervanaf gooit?
Verder heb ik ook Linux erop staan maar dan wel virtueel.

Groeten,
Danny

Er is toch ook gewoon 64 bit versie van XP.

idd.
ook is er een 64 bit versie van Kubuntu Linkjeals je toch bezig bent met bestelen
kan je gewoon bestelen met je account die je voor Ubuntu hebt gemaakt.
en zover ik weet is 7.04 alleen maar voor Xp. bij 6.06 was er nog wel een speciale Apple versie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan